Campingpladser omkring Disneyland Paris?
Fra : Alex Jensen

Dato : 02-06-03 09:52

Hej NG

Er der nogle her der kan anbefale campingpladser (mobilhome/luksustelt) i
nærheden af (fornuftig køreafstand (metro/tog/bus/egen bil) til Disneyland
Paris.Vi har 3 børn med (1,2 og 8) så kravet til campingpladsen er
børnevenlighed, fornuftig pris og (meget) gerne pool(s).

Hvis ikke man bestiller direkte - hvilke selskaber kan med fordel benyttes?

På forhånd tak!

AJ

Fra : Karsten Lund-Pederse~

Dato : 03-06-03 01:09

Vi har et par gange boet på Davy Crocket Ranch.
Det er ikke billigt, men til gengæld er det en stor oplevelse at være der.
Der er en mængde aktiviteter for børn i alle aldre. Et formidabelt
"vandland", line dance, bueskudning, heste og ikke mindst går nogle af
Disney figuerene rundt der engang imellem. Der er en fin butik der også. Man
kan bo i små hytter eller so vi medbringe tlet eller campingvogn. god
fornøjelse.

Fra : Alex Jensen

Dato : 03-06-03 22:11

Hej Karsten

Jeg har overvejet det som en mulighed, men jeg er også på jagt efter gode
campingpladser som alternativ.

Så hvis nogle har det er i velkomne til at skrive ........

AJ

Fra : Flemming Koch

Dato : 06-06-03 21:51

Vi har selv boet på Davy Crockett Ranch 2 gange
Det er dyrt, men godt, som du skriver, kan jeg kun give dig ret i, men når
du opholder
dig i Parken får du ikke glæde af aktiviteterne på Davy Crocket Ranch.

Fra : Clausen

Dato : 03-06-03 23:40

Hej Alex.

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn der 2 gange har været på en
campingplads ca. 20 minutters kørsel fra Disneyland. Den vil vi anbefale.
Den bestilles gennem www.friferie.dk og hedder "Camping Soleil de Crécy" med
en lille pool til børnene. Man bor i mobilhomes og koster indtil 27. juni
560,00 kr./nat og i juli måned 640,00/nat.. Der er også busafgang fra
campingpladsen til Disneyland, men jeg vil anbefale bilen, da det er
billigst.

Med venlig hilsen

Noy.

Fra : Pizzaman

Dato : 04-06-03 08:40

Bemærk, at Disneyland Paris netop har introduceret et særtilbud
for hele sommmerperioden, hvor man får 4 nætter for kun 3 nætters
pris hvis man bor på et af deres hoteller (inkl. Davy Crockett
Ranch) - man skal blot ankomme en torsdag eller søndag. Det svarer
til at man får 25 pct. rabat på normalprisen.

Tilbuddet er inkl. morgenmad og 5 dages fri entre til begge
temaparker.

Når man regner udgiften til park-entré med tvivler jeg på at man
kan gøre det billigere ved at bo på en off-site campingplads !

Pizzaman

Fra : Alex Jensen

Dato : 05-06-03 19:49

Tak for inputtet. Men jeg har lige tjekket priserne på de tilbud, du skriver
om, og det koster (omregnet) ca. 7500 DKK. Vi regner med at tage 2 dage i
parkerne og trækker man det beløb fra er vi nede på knap 6000 kr. og jeg kan
ikke forestille mig campingpladserne omkrign Disneyland er så dyre, hvis man
vil bo der 3-4 dage.

Så derfor er jeg stadig interesseret i yderligere input ......

AJ

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 06-06-03 08:59

Hej Alex

Sidste år, boede vi på denne plads: http://www.la-croix-du-vieux-pont.com
(købt gennem Canvas Hollidays:
http://www.canvas.co.uk/Danishsite/main.html)
Det var en dejlig plads med masser af faciliteter, og ca. 30 min til Disney
(vi var i Parc Asterix da vi allerede havde været i Disney for et par år
siden!!)
og en lille time i bil til Paris. Her parkerede vi i et P-hus lige ved en
motorvejsudfletning, og tog metroen rundt i byen!!

God ferie
Carsten