Hvor længe kan man....?
Fra : Paul

Dato : 01-06-03 22:20

Er der nogen, som har svar på nogle af mine Spørge Jørgen spørgsmål?

Hvor længe ville du være i stand til at....

....sutte pik, uden det gør ondt i kæbepartiet?
....slikke fisse, uden det gør ondt i kæbepartiet?
....onanere, uden det gør ondt i hudfolderne?

Hvad er den længste periode du kan holde igen med en udløsning/orgasme?
Hvad er den længste periode du ville være i stand til at give en anden olie
massage over hele kroppen?

Lidt tidsfordriv til dem, som stadig hænger i på gruppen...

Fra : Peter M

Dato : 01-06-03 22:48

> Hvor længe ville du være i stand til at....
>
> ...sutte pik, uden det gør ondt i kæbepartiet?

Hmmmm. kunne aldrig finde på at forsøge da jeg er 110 % til kvinder

> ...slikke fisse, uden det gør ondt i kæbepartiet?

Lige så længe som det behøves, men mindst til hun er kommet

> ...onanere, uden det gør ondt i hudfolderne?

tjaaa, jeg ved det ikke, mennnnnnn jeg har da erfaring med 4 udløsninger med
egen hjælp

> Hvad er den længste periode du kan holde igen med en
> udløsning/orgasme?

1st. gang i ca 20 min. sammen med en pige, og de næste gange fra ½ time og
opefter.

Hvad er den længste periode du ville være i stand
> til at give en anden olie massage over hele kroppen?

et godt forspil er meget vigtigt, så lige så længe at vi begge er 100 %
tændte

> Lidt tidsfordriv til dem, som stadig hænger i på gruppen...

tjaaa hvorfor ikke

Ps. hvis nogle piger herude er intereseret så er jeg single på 43 år.
......... og ja, jeg ved det ikke er en "kontakt gruppe" så undskyld mig, men
det ville jo være dejligt med en privat mail.

Peter M 7000
--
Ved Reply til mig fjern
"FJERN DETTE" i min e-mail adresse.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-06-03 13:40

[Paul | Sun, 1 Jun 2003 23:19:39 +0200]

>...sutte pik, uden det gør ondt i kæbepartiet?

Ca. 50 minutter (så orkede jeg ikke mere).

>...slikke fisse, uden det gør ondt i kæbepartiet?

0 msec - as in: jeg ville ALDRIG gøre det!

>...onanere, uden det gør ondt i hudfolderne?

Hmmm, det har jeg nu ikke prøvet - men dage hvor jeg har spillet 7-8
gange i løbet af en dag, kan den da godt være lidt øm?

>Hvad er den længste periode du kan holde igen med en udløsning/orgasme?

Snakker vi om mens der dyrkees sex eller mere overordnet? Mens der
dyrkes kan jeg vel holde et par timer - uden sex/onani kan jeg ved holde
et par dage?

>Hvad er den længste periode du ville være i stand til at give en anden olie
>massage over hele kroppen?

Mere end ½ time gidder jeg nok ikke :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-06-03 03:29

"Paul" <nonewhatsoever@dontbother.com> wrote in message
> Er der nogen, som har svar på nogle af mine Spørge Jørgen spørgsmål?
>
> Hvor længe ville du være i stand til at....
>
> ...sutte pik, uden det gør ondt i kæbepartiet?

Tror ikke jeg vil gøre et forsøg *GG*

> ...slikke fisse, uden det gør ondt i kæbepartiet?

Har slikket i over 2 timer, uden at blive øm.. Men jeg blev engang hudløs på
tungen *GGGG*

> ...onanere, uden det gør ondt i hudfolderne?

Kan det gøre det?? Om jeg så har rykket i aben 10 gange på en dag eller brug
en hel weekend i sengen med en liderlig pige, er det nu aldrig sket jeg har
følt smerte/ubehag..

> Hvad er den længste periode du kan holde igen med en udløsning/orgasme?

MEGET forskelligt... Nogen gange 1 time, andre gange 1 minut...

> Hvad er den længste periode du ville være i stand til at give en anden
olie
> massage over hele kroppen?

ca. 3 sekunder *GG*

> Lidt tidsfordriv til dem, som stadig hænger i på gruppen...

Hmmmm

/Henning

Fra : Marvin S.

Dato : 09-06-03 17:54

Paul wrote:

> Er der nogen, som har svar på nogle af mine Spørge Jørgen spørgsmål?
>
> Hvor længe ville du være i stand til at....
>
> ...sutte pik, uden det gør ondt i kæbepartiet?

15 min, da kom han..

> ...slikke fisse, uden det gør ondt i kæbepartiet?

ca det samme, da ble tungen min øm...

> ...onanere, uden det gør ondt i hudfolderne?

Pikken tåler ca 30 minutter...