Gode dykker brugtmarkeder på nettet søges ~
Fra : Jakob

Dato : 01-06-03 21:57

Jeg har en dykkerdragt som kun er brugt et par gange men ligger og
samler støv. Derfor skal den sælges men hvor ?? Jeg kender gode forums
for salg af fiskegrej, men har ikke kunne finde nogen med dykkergrej, så
derfor satser jeg på at få nogen anbefalet her

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Martin - DykkerZonen~

Dato : 02-06-03 08:49

Hej Jakob,

Jeg vil foreslå www.DykkerZonen.dk eller www.dba.dk

Mvh Martin

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 02-06-03 09:39

*** Tja, hvorfor lete lengre? Det er da ingen som protesterer om du forsøker
herinde....
Du skriver bare Ts. foran ditt innlæg.

\H

Fra : Jakob

Dato : 02-06-03 17:09

In article <3edb0ecb$1@news.broadpark.no>, hrevhaug@broadpark.no says...
> *** Tja, hvorfor lete lengre? Det er da ingen som protesterer om du forsøker
> herinde....
> Du skriver bare Ts. foran ditt innlæg.
>
> \H

ok det vil jeg da prøve, nogen grupper er bare meget karrige med det

Hilsen

Jakob