SPV unlock
Fra : Carsten

Dato : 01-06-03 21:46

In order to unlock your SPV, you should go through the following steps:

1. Remove the battery from your phone

2. Insert your new non-Orange Simcard.

3. Your phone will now inform you that your SIM card is not valid

4. Enter the following code: 77392101

Your SPV will now unlock and you will be able to use any SIM card from this
point

Den kode fik jeg til min, måske virker den også til andre, hvem ved?

Mvh

Carsten

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 01-06-03 23:02

I news:3eda6607$0$48898$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev Carsten
disse ord:

Trykkede du nogle informationer ind i forbindelse med at du fik fat i koden?
For det var ik lige den kode jeg fik...

/Rasmus

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 01-06-03 23:12

> Trykkede du nogle informationer ind i forbindelse med at du fik fat i
koden?
> For det var ik lige den kode jeg fik...

Går også meget stærkt ud fra,
at koden er forskellig fra telefon til telefon.
Det er beskrevet utallige steder, hvordan SPV unlockes.
Hvis nogen har problemer med dette er de velkommen til at spørge.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==> www.unlockaarhus.dk
Fuld garanti også på remote unlock Nokia og Motorola

Fra : Willi Rouainia

Dato : 02-06-03 12:00

Hvis folk vil have lockedes deres SPV GRATIS op så send mig en mail

Venlig Hilsen/Best Regards

Willi Rouainia
Unlock og Opdatering af de fleste Nokia telefoner