Kabinet 19"
Fra : Jakob Jakobsen

Dato : 01-06-03 21:37

Er der nogle der har og som vil sælge, eller ved hvor man kan få i 19"
Kabinetter.
Half eller full size.

Venlig hilsen
Jakob JAkobsen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 01-06-03 22:16

Jakob Jakobsen wrote:
> Er der nogle der har og som vil sælge, eller ved hvor man kan få i 19"
> Kabinetter.
> Half eller full size.

Hvad dækker det over?
Manb regner i units. En unit (U) er 1,75" (knap 45mm).

Jeg køber bl.a. hos www.danbit.dk.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : MN

Dato : 02-06-03 16:22

"Jakob Jakobsen" <jakob@jakobsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogle der har og som vil sælge, eller ved hvor man kan få i 19"
> Kabinetter.
> Half eller full size.

www.proconsult.dk

Mogens

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 02-06-03 20:16

hep

> www.proconsult.dk

eller vil du spare lidt penge, så prøv os :)

mvh
Søren Jakobsen
DataMusen.dk

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 02-06-03 20:23

"Søren Jakobsen" <soren51@[removethis]hotmail.com> writes:
> eller vil du spare lidt penge, så prøv os :)

Smiley eller ej, kan vi ikke holde de kommercielle artikler til
information om produkter frem for reel marketing.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Jakob Jakobsen

Dato : 04-06-03 21:43

Hej
Jeg skal lige tilføje at det er IKKE kabinetter med derimod en rack ( man
skal lære noget hver dag
Så jeg er køber til en rack hvor 19" kabinetter kan monteres i..
Half eller full size.
Venlig hilsen
Jakob JAkobsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-06-03 11:40

Jakob Jakobsen skrev :
> Er der nogle der har og som vil sælge, eller ved hvor man kan få i 19"
> Kabinetter.
> Half eller full size.

http://www.comelectronics.dk/
http://www.comelectronics.dk/index.php?menukat=2&PHPSESSID=9c3e63cb64d7942abc616d9c8c6357e9