Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
konvertering af film formatet MOV
Fra : Mona

Dato : 01-06-03 21:20

Hej med jer,

Mit digitale kamera KODAK DX 3600 kan optage video, men så vidt jeg kan
finde ud af, kun i MOV format, hvilket ikke kan bruges i Windows Movie
Maker - er der nogen af jeg som ved om det format på nogen måde kan
konverteres til et andet format, som kan bruges i Movie Maker?

Med venlig hilsen

Mona

Fra : Per Jefsen

Dato : 01-06-03 22:11

> er der nogen af jeg som ved om det format på nogen måde kan
> konverteres til et andet format, som kan bruges i Movie Maker?

hejsa

går ud fra du har quicktime - hvis den version du har er registreret kan du
i quicktime afspilleren vælge 'export' under file-menuen, og eksportere til
en god bunke formater - herunder avi eller stills.

Per Jefsen

Fra : Preben

Dato : 01-06-03 22:13

"Mona" <pineapple@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Maker - er der nogen af jeg som ved om det format på nogen måde kan
> konverteres til et andet format, som kan bruges i Movie Maker?

Hej Mona

Måske kan du bruge det de skriver om på denne side:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/7002

Peter

Fra : Mona

Dato : 02-06-03 05:21

Tak Per & Preben for de gode svar. Jeg er ny med hensyn til nyhedsgrupper,
men er glad for at I har svaret mig.

Mona

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 02-06-03 16:34

Mona's utterance expressed in

> [...]
> Maker - er der nogen af jeg som ved om det format på nogen måde kan
> konverteres til et andet format, som kan bruges i Movie Maker?

Mit kamera optager også kun .MOV - jeg bruger RAD
video tools som kan kave om til bl.a. avi. Det er
nemt og hurtigt at bruge.

http://www.radgametools.com/bnkdown.htm

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |