unlock 3510i
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 01-06-03 21:06

Hey gruppe.

Nogen der ligger inde med et program til at unlocke en nokia 3510i.
har kun det til 3510, men det virker ikk til i´eren.

Evt. send mig programmet.

Mvh

Michael Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-03 21:10

"Mich@el Christensen" skrev i en meddelelse

> Nogen der ligger inde med et program til at unlocke en nokia 3510i.
> har kun det til 3510, men det virker ikk til i´eren.
>
> Evt. send mig programmet.

Mit bedste råd ville være at du skulle købe dig en tweak med medfølgende
dongel hos www.mobilkabler.dk... så kan du unlocke alle de
3510i det skulle være , helt uden problemer !

--
MVH.
Anders Skalsted

Fra : NKSDK

Dato : 01-06-03 21:17

Hej Michael

Programmet har jeg, men det vil ikke hjælpe dig.

For at klare alle de nye modeller (samt nyere sw-versioner i den
almindelige 3510) skal du have et program med en indlejret kode, så hver
udgave er unik. Dertil kommer, at du skal købe en dongle til ret mange
penge (700-800 kr) til montering på din LPT-port.

Når du efterfølgende vil unlocke en telefon, vil dit program checke og
så videre mod nævnte dongle, og hvis ikke det hele stemmer overens,
virker programmet ikke. Desværre.

Du vil dog til hver en tid kunne få din 3510i unlocked på den ene eller
den anden måde ved at henvende dig til din lokale unlocker.

Håber det skuffende svar kan bruges.

Mvh

NKSDK

Nokia unlock i Viborg

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 01-06-03 23:07

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hey gruppe.
>
> Nogen der ligger inde med et program til at unlocke en nokia 3510i.
> har kun det til 3510, men det virker ikk til i´eren.

Hej Michael,

der findes ikke noget gratis program til dette,
men jeg kan give dig et godt tilbud på unlockkoder til de nye Nokia
modeller - blandt andet 3510i

1 stk 50
2 stk 80

koderne leveres pr email og virker til telefoner fra alle netværk incl.
debitel.
Jeg yder garanti på at det virker ligesom på alt andet udført arbejde!
Du kan benytte formularen på min hjemmeside til bestilling.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==> www.unlockaarhus.dk

Remote unlock Nokia, Motorola
Unlock logs Ericsson, Siemens A50, C55

Fra : Nille

Dato : 02-06-03 19:45

> [...]
>
> Nogen der ligger inde med et program til at unlocke en nokia 3510i.
> har kun det til 3510, men det virker ikk til i´eren.

Hej

Prøv www.gratisunlock.dk
nemt og gratis

MVH. Nille