Di-Tech tun ?? NEJ !!
Fra : Brian Tingholm

Dato : 01-06-03 20:18

Jeg har lige fået monteret Malossi 47 mm cylinder og CDI på min Di-Tech, da
jeg fik sættet prøvede jeg at montere CDI'en og køre en lille tur.... knap
100 km/t, derefter monterede jeg cylinder kittet, men det har ikke givet en
skid på toppen, men givet MEGET LIDT optræk... min vurdering er at cylinder
kittet er det rene spild af penge... bare køb en ny CDI uden begrænsning !!

hvad er det folk ævler om med en game-boy color ?? kan man bryde den
originale CDI med sådan en ?? eller ar det bare en skrøne ??

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Jante

Dato : 01-06-03 21:11

"Brian Tingholm" skrev:

> Jeg har lige fået monteret Malossi 47 mm cylinder og CDI på min Di-Tech,

[snip]

> ... min vurdering er at cylinder kittet er det rene spild af penge...

Nej, men du skal have omprogrammeret indsprøjtningen (det er her,
GameBoy'en skal bruges, svjv), og evt. skifte til en bedre udstødning.

J.L.

Fra : Brian Tingholm

Dato : 02-06-03 12:34

> [snip]

> Nej, men du skal have omprogrammeret indsprøjtningen (det er her,
> GameBoy'en skal bruges, svjv), og evt. skifte til en bedre udstødning.

Nej, indsprøjtningen bliver jo styrret af CDI'en og det er den originale på
en 45'er der kan justeres så den kører 100 km/t.
idéen med en 47 mm cylinder er at man skal sætte en anden gearing på også...

.....talte lige med min tun-pusher idag !!