Tale via GPRS
Fra : Anders Hougaard

Dato : 01-06-03 19:00

Hej gruppe,

Er det teknisk muligt at foretage samtaler via GPRS?

Mvh

Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-06-03 19:05

"Anders Hougaard" <anderx@spam.mig.ej.mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Er det teknisk muligt at foretage samtaler via GPRS?

Ip telefoni? med et delay på 600-1000 ms?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 01-06-03 22:48

In news:3eda402d$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk ,
Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> typed:
> "Anders Hougaard" <anderx@spam.mig.ej.mail1.stofanet.dk> wrote in
> message news:3eda3f45$0$7616$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Ip telefoni? med et delay på 600-1000 ms?

Så er det jo godt at telmore tilbyder det gratis i 3 måneder. :)
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-06-03 22:51

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> wrote in message

> Så er det jo godt at telmore tilbyder det gratis i 3 måneder. :)

Gratis og gratis, skal man ikke betale abonnement?

Fra : Søren Blom

Dato : 01-06-03 23:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev

> Gratis og gratis, skal man ikke betale abonnement?

nej.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 01-06-03 23:10

> Gratis og gratis, skal man ikke betale abonnement?
Nej, man skal ikke betale noget specielt abo. ved telmore, ikke de første 3
måneder i hvert fald!
Det er HELT gratis at bruge...

VH
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 01-06-03 23:24

In news:bbdtj5$1h4$1@sunsite.dk ,
Nikolaj Riis Josephsen <NO_SPAMnrjosephsen@jyde.dk> typed:

> Nej, man skal ikke betale noget specielt abo. ved telmore, ikke de
> første 3 måneder i hvert fald!
> Det er HELT gratis at bruge...

Men om man så gider vente på samtalen kommer igennem, det er jo en anden
sag. Jeg overvejer om jeg skal benytte dette "tilbud" til at skifte min
trofaste 3310 ud, men er sku for nærig til at købe en uden abb. og ikke helt
tryg ved unlockere ...endnu måske.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 02-06-03 11:24

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev
men er sku for nærig til at købe en uden abb. og ikke helt
> tryg ved unlockere ...endnu måske.

Hvorfor køber du så ikke bare en brugt mobiltelefon, der er
news:dk.marked.privat.telefon.mobil eller www.mobilauktion.dk begge steder
har jeg selv gode erfaringer med at købe telefoner.