GRUPPE AFVIST: dk.kultur.musik.dansktop
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 01-06-03 18:30

Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen
http://www.isa.dknet.dk/~sej/

Fra : Pipeline

Dato : 01-06-03 19:13

JUBIII!!!!!
Vi beholder Åge!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-03 21:27

Pipeline <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WlrCa.23548$YZ6.1163372@news010.worldonline.dk...
> JUBIII!!!!!
> Vi beholder Åge!

_____

Google´. Selvfølgelig.Man kan ikke lave en gruppe til andre. Det skal være
de potentielle brugere som selv ønsker det. I modsat fald vil jeg foreslå en
gruppe til næseringsmusik "dk.kultur.næseringsmusik".
Nej vel?

Hilsen Åge

Fra : GSJ

Dato : 01-06-03 22:02

> [...]
en
> gruppe til næseringsmusik "dk.kultur.næseringsmusik".

Nej.
Bare nej, men prøv at forstå det for en gangs skyld!

Fra : nulre

Dato : 01-06-03 11:52

> de potentielle brugere som selv ønsker det. I modsat fald vil jeg foreslå
en
> gruppe til næseringsmusik "dk.kultur.næseringsmusik".
> Nej vel?

Ej, nu må du lige! Kan man overhovedet bruge æ i navnet på en gruppe?

Mvh. fra Louise

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-03 20:42

nulre <louisemail@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bbfa3i$8o1$1@sunsite.dk...

> Ej, nu må du lige! Kan man overhovedet bruge æ i navnet på en gruppe?
>
> Mvh. fra Louise
______

Hvorfor skulle man ikke kunne bruge "æ" som i hest? -
Nå pyt med det. Så kan den hedde: dk.kultur.naeseringsmusik.

Var det bedre, Ouise?

Hilsen Åge