spot09
Fra : dino

Dato : 01-06-03 18:26

hvad var det for et ekstranummer sort sol spillede iaftes, det første?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-06-03 20:02

"dino" <dino@saw.com> wrote in message
> hvad var det for et ekstranummer sort sol spillede iaftes, det første?

Det var et covernummer, "Kick out the Jams", oprindeligt med MC Five, hvis
jeg ikke tager helt fejl.

/Nikolaj

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-06-03 20:09

In article <q3sCa.23572$YZ6.1166631@news010.worldonline.dk>,
nSiPkAoMl@jborg.dk says...

> "dino" <dino@saw.com> wrote in message
>
> Det var et covernummer, "Kick out the Jams", oprindeligt med MC Five, hvis
> jeg ikke tager helt fejl.

og senere samplet af KLF

/Lars

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-06-03 20:27

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> wrote in message
> og senere samplet af KLF

og senere indspillet af RATM i en ganske fed udgave...
og senere endnu i en tam live-version af Sort Sol....

/Nikolaj

Fra : MetalMickey

Dato : 02-06-03 18:28

Det er osse blevet spillet af Jeff Buckley en del gange live.

-Thomas

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> wrote in message
>
> og senere indspillet af RATM i en ganske fed udgave...
> og senere endnu i en tam live-version af Sort Sol....
>
> /Nikolaj

---

Fra : dino

Dato : 02-06-03 18:51

det var ikke "kick out..." jeg mente.
de spillede nummeret jeg tænker på som det første ekstranummer; en lidt mere
atypisk melodisk sag (cover). hvis ikke det var det første ekstranummer, så
var det det sidste før ekstranumrene.

dino

Fra : Anders Riis

Dato : 11-06-03 15:06

dino wrote:
> [...]
> atypisk melodisk sag (cover). hvis ikke det var det første ekstranummer, så

Det var et gammelt Television nummer der hedder Marquee moon.

Anders