Opsætning af forte agent
Fra : Per H

Dato : 01-06-03 16:17

Er der ikke en der kender et godt sted hvor der er vist opsætninger af
forte agent?
Min FA. kan f.eks ikke følge link til indlæg i NG. Og det mener jeg
sagtens at den skulle kunne.

Og når tingene ikke står på dansk, så fatter jeg ik så meget af det.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 16:47

http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/agent.shtml

>Min FA. kan f.eks ikke følge link til indlæg i NG. Og det mener jeg
>sagtens at den skulle kunne.

Prøv at kig under Options => General Preferences => URLs =>
Launching URLs => Sørg for at den står på Prompt for Action.

Et kvalificeret gæt eller sætte den til det ene eller andet dur
ikke.
--
Knud

Fra : Per H

Dato : 01-06-03 19:38

On Sun, 01 Jun 2003 17:47:28 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
>Launching URLs => Sørg for at den står på Prompt for Action.
>
>Et kvalificeret gæt eller sætte den til det ene eller andet dur

Skulle jeg ikke kunne gå til denne NG indlæg ved at dobbeltklikke?
for det kan jeg ikke.

Mener at jeg kunnne på et tidspunkt i en tidligere udgv. af FA:

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-06-03 20:03

Således skrev Per H <phbyg@privat.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 01 Jun 2003 20:38:07 +0200:

>Skulle jeg ikke kunne gå til denne NG indlæg ved at dobbeltklikke?
>for det kan jeg ikke.
>
>Mener at jeg kunnne på et tidspunkt i en tidligere udgv. af FA:

Normalt jo, men OE tilføjer et par punktummer i enden, og så kan den
ikke findes.

Prøv <news:bbd3k7$1bp4$1@news.net.uni-c.dk>

Knud
--
"Has she ever forgiven you?
Her eyes say, 'Maybe', but the lighter fluid in your

Fra : Per H

Dato : 01-06-03 20:14

On Sun, 01 Jun 2003 21:03:08 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
skrev:

> [...]
>dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 01 Jun 2003 20:38:07 +0200:

>Normalt jo, men OE tilføjer et par punktummer i enden, og så kan den

virker ikke??
Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-06-03 21:23

Således skrev Per H <phbyg@privat.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 01 Jun 2003 21:14:08 +0200:

>virker ikke??

Hvordan virker ikke?

Nogen fejlbeskeder?

Hvad siger Options-> General Preferences ->URLs?

Hvad står der i "How to interpret a name@domain url"?

Knud
--
Mind your own business, Spock. I'm sick of your half-breed
interference.

Fra : Per H

Dato : 01-06-03 21:30

On Sun, 01 Jun 2003 22:23:19 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
skrev:

> [...]
>
>Hvordan virker ikke?
>
>Nogen fejlbeskeder?
>
>Hvad siger Options-> General Preferences ->URLs?

promt for aktion

se dk binær
Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 01-06-03 21:33

skrev:

>Således skrev Per H <phbyg@privat.dk> i
>dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 01 Jun 2003 21:14:08 +0200:

der sker intet når jeg klikker på linket til NG indlæget
>Hvordan virker ikke?
>
>Nogen fejlbeskeder?

nej
>Hvad siger Options-> General Preferences ->URLs?
>
>Hvad står der i "How to interpret a name@domain url"?
>
>Knud

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 21:29

Per H <phbyg@privat.dk> skrev :

>virker ikke?

Jow, men ellers brug dem der er i headeren, dem får du frem at
trykke på H, når du er på et åbent indlæg.
--
Knud

Fra : Per H

Dato : 01-06-03 21:36

On Sun, 01 Jun 2003 22:28:37 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> skrev:

>Jow, men ellers brug dem der er i headeren, dem får du frem at
>trykke på H, når du er på et åbent indlæg.

ja men det er lidt tosset når jeg tidligere kunne trykke direkte på
link i ng. og blive ført over il indlæget, også hvis jeg ikke
abbonerede på grubben.
Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 01-06-03 21:39

<knudgert@mail.tele.dk> skrev:

>Jow, men ellers brug dem der er i headeren, dem får du frem at
>trykke på H, når du er på et åbent indlæg.

det har ingen virkning når jeg db. klikker.

ingen fejl. ingen reaktion

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837