til alle nye (og gamle)
Fra : non-PC

Dato : 01-06-03 16:01

Lad venligst vær med at svare på indlæg fra
Bo Warming, de fleste har Bo Warming i deres kill filter
og når i svarer på hans indlæg kan vi se dem

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 18:04

Hejsa,

"non-PC" <Wanker1967@hotmailNOSPAM.com> wrote in

> Lad venligst vær med at svare på indlæg fra
> Bo Warming, de fleste har Bo Warming i deres kill filter
> og når i svarer på hans indlæg kan vi se dem

Jeg undrer mig...

I et forum der ellers gerne vil rose sig med en fri tone og stor
tolerance, forekommer det ret diktatoriskt at ville undertrykke andres ret
til at besvare de indlæg de nu lyster !

Henvis dog i stedet til:
<URL:http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html>
Så folk kan undgå at spilde deres (og andres) tid.

En anden side der også bør nævnes i den forbindelse er dog:
<URL:http://www.cs.usask.ca/undergrads/pjb130/week5.html>

Og hvis man gerne vil være fri for at lade andre tænke for sig skal man
heller ikke glemme at henvise til det gamle dokument - Steven Snedkers
"Vrangforestillingernes jordefærd" (nu) på:
<URL:http://netuni.dk/vrang/>

Vil man selv have udtryksfrihed må man jo også tage det man ikke kan lide
med :)
Og killfiltre er sådan set ikke andet end virtuelle skyklapper (der hos
undertegnede kun bliver brugt når ukvemsord og personangreb tager vildt
overhånd).

Du og alle andre har ret til at bruge skyklapper som i vil, men undlad
venligst at lade jeres valg af selvcensur blive til pseudodekreter for
almenvellet.

Og nej... Det er ikke ment som et forsvar for hr. Off Topic, blot for
utryksfriheden :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : non-PC

Dato : 01-06-03 19:14

Søren jeg er sådan set enig med dig, men ingen regel uden undtagelser
og Bo Warming er en sådan undtagelse

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 19:34

Hejsa,

> Søren jeg er sådan set enig med dig, men ingen regel uden undtagelser
> og Bo Warming er en sådan undtagelse

Hver sin mening :)

Men som OSS'en foreslår, kunne man da i stedet opfordre folk til at skrive
hans navn sidst i subjektlinjen så folk kan filtrere det fra hvis de vil,
det må da være det bedste af to verdner :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : kjaer

Dato : 01-06-03 20:10

"non-PC" <Wanker1967@hotmailNOSPAM.com> skrev i en meddelelse
> Lad venligst vær med at svare på indlæg fra
> Bo Warming, de fleste har Bo Warming i deres kill filter
> og når i svarer på hans indlæg kan vi se dem

Det er 2 år siden vi grovmoppede bo warming!