Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
software til sony digital camera DSC-F55E
Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 15:53

det medfølgende dur ikke til xp og jeg kan ikke hitte nyt på nettet
er der nogen der ved hvad der skal til (bortset fra et andet kamera)

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Anders pedersen

Dato : 01-06-03 16:22

Sun, 1 Jun 2003 16:53:10 +0200, sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> skrev:

> det medfølgende dur ikke til xp og jeg kan ikke hitte nyt på nettet
> er der nogen der ved hvad der skal til (bortset fra et andet kamera)
>
> vh

Er driveren instaleret kan du det indbyggede i xp til at hente billederne med.Du kunne også bruge en kort læser i stedet der ikke bruges nogen driver til xp.

Anders

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 01-06-03 16:45

> Er driveren instaleret kan du det indbyggede i xp til at hente billederne
med.Du kunne også bruge en kort læser i stedet der ikke bruges nogen driver
til xp.
De har lige haft nogle billige kortlæsere i Netto, men det kan du vist ikke
bruge til så meget nu, medmindre de har en enkelt tilbage..

/Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 16:52

> Er driveren instaleret kan du det indbyggede i xp til at hente billederne
med.Du kunne også bruge en kort læser i stedet der ikke bruges nogen driver
til xp.

sætter jeg kameraet til og går ind i my pictures eller hvordan hænger det
sammen... jeg skal bare have en mulighed for at tømme og opbevare billederne
på pcen det er alt, hvis det kan gøres uden at skulle have andet end xp
ville det da være fedt, men lige umiddelbart ved jeg ikke hvordan

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 16:56

jeg prøvede at gå ind i kontrolpanel skannere/kameraer, men når jeg vil
installere det skal jeg finde mærke og model og sony er slet ikke
repræsenteret kan der ændres på det med en driver eller hvad?... i så fald
hvor findes en sådan driver, synes jeg har finkæmmet nettet for picture gear
og lign der virker under xp
på forhånd tak