Sidste øjebliks rejser
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 01-06-03 12:30

Hej Gruppe,
Hvordan ser sæsonen for de helt billige sidste øjebliks rejser ud? Hvor
længe kan jeg satse på at det vil være muligt at tage til
Kreta/Bulgarien/OSV til de 1200 kroner man kan komme afsted for i
øjeblikket?

--
//Jakob Medgyesi//
[Læs filmanmeldelser på

Fra : Johnt

Dato : 01-06-03 20:45

"Jakob Medgyesi" <nexREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længe kan jeg satse på at det vil være muligt at tage til
> Kreta/Bulgarien/OSV til de 1200 kroner man kan komme afsted for i

Indtil efterspørgslen stiger.

Dvs. nok indtil en uge før skolernes sommerferie.

Hilsen

René