??
Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-06-03 11:58

Hvorfor bliver billederne ikke vist på www.hh-indretning.dk > Galleri >
side 3 & 4

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk
http://www.dalgaards.dk
MSN: rune@vinperlen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 13:17

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Hvorfor bliver billederne ikke vist på www.hh-indretning.dk > Galleri >
>side 3 & 4

Jeg ser dem nu godt nok, to på hver side.

I det ene af dem har du et æ i filnavnet (side4/portræt.jpg), det
vil gøre at der er visse browsere, der ikke vil vise billedet.

Man bør aldrig bruge de specielle danske tegn eller andre
specieltegn i filnavne, altid kun a-z og 0-9 og altid i et ord.
--
Knud

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-06-03 14:50

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> [...]
>
> Man bør aldrig bruge de specielle danske tegn eller andre
> specieltegn i filnavne, altid kun a-z og 0-9 og altid i et ord.

Hvis man er desperat, så kan man forsøge at udskifte æ med %E6, ø med
%F8 og å med %E5. Det virker i hvert fald i Opera (den laver ellers
UTF-8 ekspansion af URL'en, hvilket din server ikke forstår, så derfor
får den ikke billedet). Har ikke lige testet i andre browsere :)

/L

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 01-06-03 14:52

In article <tirjdvo96dh4r0a4vefmhvtn9kjog36tae@dtext.news.tele.dk>,
Knud Gert Ellentoft says...

> [...]
> Man bør aldrig bruge de specielle danske tegn eller andre
> specieltegn i filnavne, altid kun a-z og 0-9 og altid i et ord.

Jeg har et probelem med at se de billeder der er i "Oliegalleriet",
jeg ser godt nok 2 billeder, men jeg får ågså vist 2 billeder med et
kryds i på samme side. Bruger IE6.

Som Knud skriver, har du navngivet billederne ens, både i biblioteket
og i link, og har du uploadet alle billederne der hører til.

--
Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Ib K. Jensen

Fra : jopa

Dato : 01-06-03 16:01

Davs du
Rune Thougaard <rune@vinperlen.dk> skrev bla:
> Hvorfor bliver billederne ikke vist på www.hh-indretning.dk >
> Galleri > side 3 & 4

Omdøb dem til eks aebler og groensager mon så ikke det funker

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk