Three men and a baby
Fra : FCKmanden

Dato : 31-05-03 21:17

Hejsa

Jeg har kikket nettet tyndt efter en liste over de sange som bliver brugt i
filmen Three men and a baby. Er der nogen som kan skaffe den til mig? Jeg
leder efter en sang hvor de synger noget med "Goodnight sweetheart, well its
time to go"

Håber der er nogen der kan hjælpe

MVH
Thomas

Fra : ChriZ

Dato : 31-05-03 21:34

Hehe... Du kan jo tænde for TV3 næste lørdag og høre den én gang til?

Jeg tror der er lidt her:

http://inthe00s.com/archive/inthe80s/bbs16/webBBS_16139.shtml

"Actually, it was recorded by the Spaniels. It's featured on the soundtrack
of "American Graffiti" with lots of other great songs from the 50's and
60's."

--
Venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge...?
www.hvemeraage.tk

Fra : FCKmanden

Dato : 31-05-03 21:39

Hej Christian

> Hehe... Du kan jo tænde for TV3 næste lørdag og høre den én gang til?

Nej tak. Det er da en rædselfuld film

> Jeg tror der er lidt her:
>
> http://inthe00s.com/archive/inthe80s/bbs16/webBBS_16139.shtml

Ahhh. Se det har givet mig lidt at gå videre med:

http://www.hitsquick.com/music/cdx/289149

Jeg har fundet flere versioner af bla Spaniels, Platters og Sha Na Na så nu
er jeg glad.

Tusind tak for hjælpen

MVH
Thomas