syn!!!!!!
Fra : Diceman

Dato : 31-05-03 20:39

Hejsa...

Lige et hurtigt spørgsmål.

Hvis jeg nu køber en mc fra 1997, skal den så synes ved ejerskifte???? og er
der de store problemer ved dette, hvis cyklen ellers er velholdt????

tak på forhånd

MC hilsner Diceman

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-05-03 20:42

"Diceman" <Diceman@oncable.dk> writes:

> Hvis jeg nu køber en mc fra 1997, skal den så synes ved
> ejerskifte????

Ja.

> og er der de store problemer ved dette, hvis cyklen ellers er
> velholdt????

Nej.

--
Jacob - www.bunk.cc
Life is like an analogy.

Fra : Lasse

Dato : 31-05-03 20:44

Diceman wrote:

> [...]

> Hvis jeg nu køber en mc fra 1997, skal den så synes ved ejerskifte???? og er
> der de store problemer ved dette, hvis cyklen ellers er velholdt????

jeg er ikke helt sikker på om den skal synes, men hvis du skal til syn så
kigger de after div. slør (som der nok ikke er på en mc fra 97), lys, hvis
der er skivebremser på skal du søre for at de ikke er under mindstemål,
det er forskelligt for mc til mc..
ellers talger det længst tid at få udfyldt parirne
Lasse