Manglende mckrnl32.dll
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 16:08

Jeg har forsøgt mig med forskellige af Microsofts løsninger til at opdatere
Windows98, men det er ikke gået så godt. Dels har jeg ikke fået opdateret og
dels har mit McAffee lidt overlast. Den anker nu over, at denne fil mangler
mckrnl32.dll, trods det, at jeg overhovedet ikke har rørt ved denne fil.

Nå, men kan jeg bare lægge den ind igen?
Hvor kan jeg hente den fra?
Vil der være specielle ting, jeg skal være opmærksom på - såsom forskellige
udgaver til forskellige Windows eller sprogversioner?
Hvor skal den lægges henne?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 31-05-03 16:09

Hej

Det tyder på at du skal geninstallere McAffee

/Thomas Nielsen
TDN.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 31-05-03 16:24

Hej Anette Linnea, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har forsøgt mig med forskellige af Microsofts løsninger til at
> opdatere Windows98, men det er ikke gået så godt. Dels har jeg
> ikke fået opdateret og dels har mit McAffee lidt overlast.

Det er ofte en god ide at slå sin virusscanner fra (dvs. dens "resident
shield") ved diverse installationer, opdateringer o.l., da kørende AV-
scanner kan genere instalationsprogrammerne.

> Den anker nu over, at denne fil mangler mckrnl32.dll, trods det,
> at jeg overhovedet ikke har rørt ved denne fil.

Som Thomas siger er det ikke noget til Windows men til McAfee. Se evt.
<http://www.computing.net/windows95/wwwboard/forum/13118.html>

--
Hygge fra Århus - Rudi