Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign: billeder forsvinder efter Buld B~
Fra : Peter Andersen

Dato : 31-05-03 15:57

Jeg sidder her med en lille publikation med noget tekst, grafik og billeder.

Når jeg bruger det lille program på Indesign CDen til at lave en booklet
med, kører den også fint igennem, men der mangler en del af mine billeder og
grafik. Hvorfor!? Jeg har eksperimenteret med indstillingerne i PDF styles,
men uden at finde ud af hvad fejlen er! Det skal bruges til at printe ud og
hvis jeg bruger "Screen" kommer der også en del billeder med, men stadig
ikke alle...

Hjæpl!! hvem ved noget om dette? det haster efterhånden med at få det ud af
døren.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Peter Andersen

Dato : 31-05-03 18:05

Peter Andersen wrote:
> [...]
> der også en del billeder med, men stadig ikke alle...
>
> Hjæpl!! hvem ved noget om dette? det haster efterhånden med at få det

Ok, jeg fandt ud af problemet. Den skal være Acrobat 5 kompatibelt i stedet
for version 4 som er standart ved de andre styles.

Nu irriterer det mig bare at jeg ikke kan slå "Lock Guides" fra..grrr!
Er det en fejl i andre også har?

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Madsen

Dato : 31-05-03 21:22

Peter Andersen skrev:

> Nu irriterer det mig bare at jeg ikke kan slå "Lock Guides"
> fra..grrr! Er det en fejl i andre også har?

Det er ikke noget jeg nogensinde har oplevet i InDesign 2.02, som
jeg pt. kører med.

Madsen.

Fra : Peter Andersen

Dato : 31-05-03 21:59

Madsen wrote:

> Det er ikke noget jeg nogensinde har oplevet i InDesign 2.02, som
> jeg pt. kører med.

Jeg fandt ud af den version jeg kører er en buid et eller andet release, og
slet ik min rigtige udgave. Så jeg skal ha ominstalleret og opdateret og så
regner jeg med det kører som det skal.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Madsen

Dato : 31-05-03 22:47

Peter Andersen skrev:

> Jeg fandt ud af den version jeg kører er en buid et eller andet
> release, og slet ik min rigtige udgave.

Nå, så forstår jeg bedre. Beta-software kan godt opføre sig mystisk.
Det kan andet software godt nok også, men chancen er noget større med
beta-software, trods alt. :)

Madsen.