Forhindringsbane
Fra : J.

Dato : 31-05-03 13:21

Hej

Er der nogle af jer her i forummet der ved hvor i København, eller i
nærheden af København der er en forhindringsbane?

Mvh J

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 31-05-03 21:03

"J." <ø@ø.ø> wrote in message news:bba6hv$1pa1$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogle af jer her i forummet der ved hvor i København, eller i
> nærheden af København der er en forhindringsbane?

Definér "forhindringsbane"...

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Kim B.

Dato : 01-06-03 15:13

> Hej
>
> Er der nogle af jer her i forummet der ved hvor i København, eller i
> nærheden af København der er en forhindringsbane?

Hvis du mener en forhindringsbane som, man altid skulle igennem Fredag
morgen, mens du var/er værnepligtig eller ligne?
Så kunne du jo prøve på Svanemøllen kaserne.
Men jeg tvivler på på du får lov, da der skal være en ansvarlig (instruktør)

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : J.

Dato : 02-06-03 14:33

Ja.. netop sådan en bane. Hvis den ligger på en kaserne får jeg nok ikke
lov, som du skriver. Men der må da findes andre steder - som ved en skole,
eller en skov, eller et andet idrætsanlæg???

Mvh Jacob