Data overførelses fejl med Nokia 6610
Fra : :-.Brian.-:

Dato : 31-05-03 12:38

Hej NG

Jeg har købt mig en USB IR stick men kan ikke overføre data til min knogle
afligevel.......Den siger at "data er ugyldige" uanset hvad jeg forsøger at
overføre til den..............Help.......
Se screenshot i dk.binaer.....

Fra : Henrik

Dato : 31-05-03 12:55

bare brug pc suite så virker det

Fra : :-.Brian.-:

Dato : 31-05-03 14:14

Hvilket et af programmerne i PC-suite skal jeg bruge vis jeg blot ønsker at
overføre nye billeder samt ringetoner som jeg har suget ned fra
nettet.................Synes ikke jeg kan få det til at virke med nogen af
dem !!

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 31-05-03 17:57

":-.Brian.-:" skrev i en meddelelse
> [...]
at
> overføre til den..............Help.......

Dit problem er at du ikke bare kan overføre dem direkte via IR som var det
en anden computer. Det understøtter 6610 ikke. Du skal bruge et program. Som
Henrik også nævner f.eks Nokia PC Suite (har dog aldrig selv brugt den så
jeg ved ikke hvordan, men ku' forestille mig Application Installer til
programmer).
Jeg bruger selv Oxygen Phone Manager til diverse data, såsom tlf.numre,
kalendernoter osv. Og så Mobile Media Browser til spil/programmer, billeder
og ringetoner. Men Oxygen kan også overføre det andet, men så vidt jeg kan
se kun _til_ mobilen og ikke fra den!
Kig på www.oxygenphonemanager.com/ og http://www.logomanager.co.uk/

Hygge...
Daniel

Fra : Lars

Dato : 01-06-03 00:34

> [...]
at
> overføre til den..............Help.......
Jeg havde engang problemer og fik dette skriv fra Sandberg support.
Det virkede.
Vishay 6101E hed godt nok Vishay TFD hos mig.

hilsen Lars

IMPORTANT NOTE

In case you have problem making connection between our prodict and Nokia

cellphone, please modify the IrDA setup in your Window OS by following the
simple

procedures as below :

Win98/Me

Step 1. Click control panel

2. Double click Network Icon

3. Double click USB-IrDA Adapter

4. Click Advanced tab.

5. Highlight Infrared Transceiver Type and select "Vishay 6101E" from the

window ( value ) at the right side.

6. Click OK and restart your computer.

Win2K/XP

Step 1. Double click the safety removal hardware Icon at the right side of
the tool bar

( at the bottom of your monitor screen / desktop ).

2. Click the Propertie button.

3. Click the Advanced tab.

4. Highlight Infrared Transceiver Type and select "Vishay 6101E" at the
right

side windows ( value ).

5. Click OK