Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rimelig pris?(minolta 2800AF)
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 31-05-03 12:14

Har lige støvet en gammel minolta 2800AF blitz op hos en forhandler. Den ser
ikke specielt misholdt ud, men er hellerikke 100% uden småskrammer.

Han forlanger 500dkr for dyret. Er det rimeligt?

Jeg synes jo at en nummer større blitz med autofocus(feks 4000AF) ville være
mere snild, men fotohandleren siger at de er stort set umulige at finde og
at en brugt i hans forretning ville koste ca. 1000-1200dkr.

Det skal sidde på en minolta7000.

Nogle gode tips til en nybegynder inden jeg bliver "snydt"?

Mvh
Henrik

Fra : Lars [8210]

Dato : 31-05-03 22:24

Henrik Mortensen wrote:
> [...]
> 1000-1200dkr.
>
> Det skal sidde på en minolta7000.
>
> Nogle gode tips til en nybegynder inden jeg bliver

Hej Henrik
Det nærmeste jeg kender der kan hjælpe dig er følgende to
links vedr. prisfastsættelse af brugt fotoudstyr.

http://www.fotomagazin.de/Frames_Fomag02.htm

og

http://photographica-world.de/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk