Death Row. HJÆLP!
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 31-05-03 11:54

Hej Gruppe!

Jeg kan ikke komme vidre i Vice City...
Misionen Death Row, hvor man skal rede Lance fra losepladsen kan jeg ikke
klare!

Er der nogen som kan sige hvordan jeg skal gøre det?
Jeg ved at man skal flygte i skraldebilen, men er endnu ikke kommet der til
endnu!
HJÆLP!
De bedste våben jeg har er Kruger!

MVH
Michael
www.storkie.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 13:21

jeg er også på den bane, men har heller ikke gennemført den. Den måde jeg er
kommet længst på er at tage en scooter og drøne uden om den der holder på
tværs, med uzi'en i bund.

På den måde kom jeg over til ham, og fik ham op bag på scootern. Og jeg kom
også ud på "normal" vej, men blev kørt ned bag fra at politiet og fjenden
drabte lance der efter. Så hvis jeg bare havde taget skraldevognen hen til
hospitalet så var det nok gået godt.. Det har siden ikke lykkes mig at komme
så langt..

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 13:51

>Jeg kan ikke komme vidre i Vice City...
>Misionen Death Row, hvor man skal rede Lance fra losepladsen kan jeg ikke
>klare!
>Er der nogen som kan sige hvordan jeg skal gøre det?

Jeg har lige klaret den, så mon ikke jeg kan hjælpe...

I stedet for at angribe direkte via hovedindgangen til lossepladsen,
så kan man med fordel benytte en smutvej. Du står på den vej der fører
hen til indgangen. Kør nu i stedet til venstre, og find en vej ud til
havnen/vandet, og begiv dig så hen mod lossepladsen igen. Når du
kommer over en lille bro, så for følger du havnekanten rundt til du
kommer om bag lossepladsen.

Her er der er et hul, som man kan gå igennem. Det er nu en smal sag at
komme forbi de 5-6 vagter og ind til Lance. Der kommer så også lige
3-4 vagter fra indgangen, som dog heller ikke er noget problem at
klare.

Nu kan du så forsøge at stikke af i skraldebilen, (eller en anden
bil), men det er der ingen der siger at man absolut skal gøre. Efter
jeg selv havde forsøgt dette et par gange, så rendte jeg i stedet med
Lance ud gennem hullet bag i lossepladsen, og rendte til fods - (at
have haft et køretøj stående heromme havde været lykken) - hele den
lange vej langs havnen og stranden til hospitalet. Da vi kom derhen
kom der to af Diaz' biler. Den ene brændte og eksploderede. Fra den
anden steg der een mand ud, som var den eneste mellem os og
hospitalet.

Den mission var bare alt for let at klare på den måde. :)

Den direkte vej er sjældent den nemmeste. Desværre har man først
fokuseret på den, så er det næsten umuligt at tænke anderledes - og på
den måde havner man hurtigt i en "umulig mission". Selvfølgelig kan
man da klare det, men alternativet er tit langt mere smertefrit. At
have denne mulighed er bestemt en af de gode ting ved GTA.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson