488go vs 5200fx
Fra : S.G

Dato : 31-05-03 10:14

Nu har jeg siddet med begge de bærbare-medion computere som aldi har haft
inden for
de sidste 3 mdr.
Specifikationer er stort set ens bortset fra Nvidia kortet der sidder i.
Umiddelbart skulle man tro at medionen med 5200 kortet burde benche
væsentlig
bedre en medionen med 488´eren.
Jeg sad med begge computere 5 timer igår og prøvede ALT i opsætninger,
drivere osv, alt fra ren installation til installation med driver og diverse
udskiftet (som de leveres fra aldi). Men Medionen med 488 kortet slog den
med 5200 kortet.
488 benchede 7200 i 3dmark 2001 2. ed
5200 benchede 6300 i 3d mark 2001 2. ed

i ren gameperformance i 3d mark
488: 7100
5200: 5800

i alle tests var opsætningen på begge computere identiske.
en der gider forklare mig hvordan dælen det hænger sammen.?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-05-03 12:27

In dk.edb.hardware.grafikkort, S.G <diller@FJERNmbox301.get2net.dk>
says...

Du burde kigge lidt på http://www.usenet.dk/crosspost.html

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : S.G

Dato : 31-05-03 12:43

har ikke crosspostet?
men lavet et indslag i hver sin gruppe. Med kort mellemrum. Blev henvist til
denne gruppe, da en i dk.edb foreslog det..Beklager da meget hvis jeg har
stødt folk med det.
anyway er der nogle der ved hvordan det lader sig gøre (mht til de to
grafikkort)?

Fra : Søren

Dato : 31-05-03 18:17

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Du burde have andet at lave end at beklage dig over folk herinde...

Venligst