Kim og Hallo efterligner
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-03 09:46

Nu har jeg hørt den der "Mine bare tæer under sandet" flere gang og jeg kan
ikke komme på hvilken sang den ligner. Den minder kollosalt om en gammel
dansk traver fra for mange år siden.Måske fra 50 erne eller 60erne. En
gammel revyvise måske.

Deres "3 bornholmere i en gummibåd" minder også betænkeligt meget om en
gammel børnesang, nemlig "3 små kinesere på Højbro Plads".

Men hvad pokker er det nu for en gammel sang den der sang med tæerne minder
om? - Prøv at lyt her:

http://www.kim-og-hallo.dk/Discografi/Bornholmer.htm

Er der en som kan fortælle det?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-03 10:48

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ed86abf$0$5166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

HITLISTEINFORMATION:

Som et lille PS kan jeg fortælle at "Mine bare tæer under sandet" ikke blev
noget hit i Danmark. Den kom overhovedet ikke ind på Dansktoppen i dag
lørdag .

Men o.k., selv om "de 3 bornholmere i gummibåden" ikke fik den bedste
placering på Dansktoppen blev den da et rimeligt stort hit alligevel. Mon
ikke man hørte den 4 eller 5 gange hver dag. Det var i hvert faldt tit,
både på Midtfjorden og Nibenitten.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-03 10:49

Fra : Aragorn

Dato : 31-05-03 11:01

Hey TAag, kan du godt lide at sidde og debaterer med dig selv?
Hehehe....

--
Sune Nissen (Aragorn)
-

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-03 11:12

Aragorn <Sune23@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ed87d4c$0$4361$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hey TAag, kan du godt lide at sidde og debaterer med dig selv?
> Hehehe....

__________

Heyyyy Arag ORM

Nej, men nu du er her kunne jeg da liiiiige fortælle dig at
"tæer-i-sandet-sangen blev nr. 11 og får en chance mere om en måneds tid.
Hvis det altså kunne interessere ormen, hehe

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-03 05:19

> [...]
nyhedsmeddelelse:3ed86abf$0$5166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Men hvad pokker er det nu for en gammel sang den der sang med tæerne

______

Hej Åge

Ja, jeg kan fortælle mig selv det. I en anden tråd fik jeg hjælp med
spørgsmålet-

Kim og Hallo`s "Mine bare tæer under sandet" minder betænkeligt meget om "14
gise i snor"

og for at det ikke skal være løgn

Kim og Hallo`s "3 bornholmere i en gummibåd" minder betænkeligt meget om "3
kinesere på Højbro Plads"

Har i flere eksempler fra derres nye cd ?

Hilsen Åge