Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Twain driver til Panasonic Cardshot NV-DCF~
Fra : Coach [4130]

Dato : 31-05-03 00:22

Kan der hjælpes her?

Kamera: Panasonic Cardshot NV-DCF1 digital
Mangler TWAIN driver til winXP.

Jeg har en driver til win95 og den virker ikke på XP.
Er der nogen af Jer der ved hvor den kan skaffes?

Jeg har prøvet www.driversguide.com uden held.
Og Panasonic har intet.

mvh
Bri@n

Fra : Preben

Dato : 31-05-03 01:12

"Coach [4130]" <coach_slet_@_fjern_tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mangler TWAIN driver til winXP.
>
> Jeg har en driver til win95 og den virker ikke på XP.
> Er der nogen af Jer der ved hvor den kan skaffes?

Du var nok lidt for hurtig i din søgning på Panasonic. Jeg fandt drivere
til Win 95 på denne adresse:
http://www.panasonic.co.uk/downloadcentre/dload.asp?model=NVDCF1&file+name=%
2Dnvdcf1b%5Fdriver%2Eexe&xhelp=%2D&ftype=exe&revision+number=1%2E0&category=
Visual&sub%2Dcategory=Digital+Stills+Camera&document+title=Drivers+for+NV%2D
DCF1B&description=For+Microsoft+Windows+%2795+or+Mac+OS+7%2E1&xlink=http%3A%
2F%2Fwww%2Esupport%2Epanasonic%2Eco%2Euk%2Fsys%2Fttips%2FPanasonic%2FVisual%
2FDigital%5FStills%5FCamera%2FNV%2FDCF1%2FNvdcf1b%5Fdriver%2Eexe&trg=2docVie
w19&date=16%2F09%2F02&size=2622816

Skulle linket ikke virke, kan du sende mig en mail, så skal jeg maile dem
til dig.
Driveren fylder 2.65 Mb. Kunne ikke finde noget til hverken Win98 eller XP.
Husk at fjerne X i mail adressen.

Preben

Fra : Preben

Dato : 31-05-03 01:22

"Preben" <pcdoctorX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til dig.
> Driveren fylder 2.65 Mb. Kunne ikke finde noget til hverken Win98 eller

Lavede lige linket lidt kortere, så er chancerne for at det virker nok
bedre.

Preben

Fra : Coach [4130]

Dato : 31-05-03 09:18

Det var nok dig der var lidt for hurtig til at læse mit indlæg...

Jeg skrev jo netop at jeg HAR en driver til Win95,

Den havde jeg selv fundet hos Panasonic.
Nej, det er en driver til WinXP jeg mangler.

mvh
Bri@n