Telefonnumre fra N6150 til N6310i
Fra : Peter Willkan

Dato : 31-05-03 00:09

Venner.

Hvordan kan jeg overføre mine telefonnumre fra en Nokia 6150 til en Nokia
6310i?

I DataSuiten til en Nokia 6150 er der en eksport-funktion der lagrer
telefonnumre som en .CSV-fil, men der er ingen import af CSV-filer til en
6310i?

Kan I hjælpe?

M.v.h.

Peter Willkan

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 31-05-03 00:10

On Sat, 31 May 2003 01:08:44 +0200, "Peter Willkan"
<Willkan@mail.tele.dk> wrote:

>Venner.
>
>Hvordan kan jeg overføre mine telefonnumre fra en Nokia 6150 til en Nokia
>6310i?

Flyt simkortet over i 6310i og kopier nr. til telefonhukommelsen?

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 31-05-03 08:38

"Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 31 May 2003 01:08:44 +0200, "Peter Willkan"
> <Willkan@mail.tele.dk> wrote:
>
> Flyt simkortet over i 6310i og kopier nr. til telefonhukommelsen?

Dette er ganske rigtigt en mulighed, bortset fra hvis man har kørt med
multiple numbers under hvert navn og har brugt tlf. hukommelsen på
6510'eren - så kan disse ikke kopieres til simkortet uden at de kommer til
at ligge som "navn1" ... "navn2" (med navn udskiftet af det aktuelle navn
med flere telefon numre fra tlf's hukommelse). Men kan man leve med det, så
er det en mulighed

Jeg havde også lidt problemer da jeg skulle kopiere mine numre fra 6510 til
6610, det kunne jeg ikke med den Suite der var med til 6510'eren, men det
viste sig at jeg godt kunne hvis jeg brugte den nyeste - den til
6610'eren... Den brugte andre lagringsformater som understøttede begge
telefoner...

Held og lykke med det! :)

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-05-03 08:51

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> wrote in

> [...]
> til at ligge som "navn1" ... "navn2" (med navn udskiftet af det
> aktuelle navn med flere telefon numre fra tlf's hukommelse). Men kan

Når nu det er en 6150 og ikke en 6510, så er det så vidt jeg husker ikke
muligt at have multiple numbers - så det problem burde han ikke få. Men
du har ret i at hvis han har brugt telefonens hukommelse og ikke
simkortets, så vil han ikke få alle numrene med ved blot at sætte sim-
kortet over i den nye telefon.

Flemming

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 31-05-03 08:58

Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du har ret i at hvis han har brugt telefonens hukommelse og ikke
> simkortets, så vil han ikke få alle numrene med ved blot at sætte sim-

Sorry Flemming - my bad! Det er korrekt at 6150'eren ikke har den option,
bare mig der ikke er helt vågen endnu... Jeg håber blot at andre kunne bruge
min info, i det mindste :( sorry...

/ Jonas

Fra : Peter Willkan

Dato : 31-05-03 09:44

Hejsan.
Det var det allerførste jeg prøvede, men mit SIM-kort i 6150'eren er
åbenbart så gammel, at den ikke kan flyttes over. Når jeg smider mit gamle
SIM-kort (fra 1997) over i 6310'eren kan den ikke genkende den.

M.v.h.

Peter

Fra : Dennis [9400]

Dato : 31-05-03 11:01

Hvad med at sende dine kontakter via IrdA...?

Dennis

Fra : Peter Willkan

Dato : 01-06-03 09:43

Det har jeg også prøvet - men 6150'eren og 6310i'eren er åbenbart ikke på
bølgelængde.

Peter