Hvad skete der i dag ??? ( d. 30-05-03 )
Fra : Jon Larsen

Dato : 30-05-03 22:51

Hvad lavede alle de motorcykler på den fynske motorvej ??

Jeg var godt nok ved at få lange "BEEP" af alle de mc'ere....

--
MVH.
Jon Larsen ( vrræææælll )

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 31-05-03 00:16

Jon Larsen wrote:
> Hvad lavede alle de motorcykler på den fynske motorvej ??
>
> Jeg var godt nok ved at få lange "BEEP" af alle de mc'ere....

Det gad jeg osse godt vide, jeg fik nærmest ondt i armen af at hilse på så
mange

--
mvh Claus og cb750f2 supersport (ja det hedder den) ´77
(der tilfældigvis var afsted på ovennævnte motorvej)

Fra : Michael [2760]

Dato : 31-05-03 01:02

De skulle nok til http://www.swedishbikemeet.com/

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-05-03 01:00

Michael [2760] wrote:

> De skulle nok til http://www.swedishbikemeet.com/

Garanteret

> http://dfm.divvy.dk/?id=109

Hov - ret den lige til http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=109 - så er den
lidt mere fremtidssikret

Hilsner,

--
Tony
"Netmester" på ovenstående hjemmeside

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-05-03 21:04

"Michael [2760]" <FZR1000@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> De skulle nok til http://www.swedishbikemeet.com/

Og det kan jeg kun anbefale

Det var faktisk rigtigt sjovt, sønnike og jeg havde i hvert fald et
par gode/sjove dage

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : jas

Dato : 31-05-03 20:59

Var det ikke tyskere ?
mvh.
Jørgen

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 01-06-03 08:15

"> Var det ikke tyskere ?
> mvh.
> Jørgen
xxxxxxxxxxx

Tror det ikke... jeg var nemlig på vej hjem fra tyskland, men det kan da
være der har været en masse tyskere på sjælland..

MVH.

Jon Larsen

Fra : John Jensen

Dato : 01-06-03 08:43

"Ann-Rikka Olsen" <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tror det ikke... jeg var nemlig på vej hjem fra tyskland, men det kan da
> være der har været en masse tyskere på sjælland..

Der var en notits i lokalsprøjten og iflg. den var det den tyske bundestags
"motorsports gruppe" der var på
sommer udflugt, bla. den tyske forsvarsminister skulle have været med.

/ John

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 01-06-03 13:07

> [...]
bundestags
> "motorsports gruppe" der var på
> sommer udflugt, bla. den tyske forsvarsminister skulle have været med.

xxxxxxxxxx
Okay.. det har jeg så ikke lige læst..

MVH.
Jon Larsen
Uden køretøj, dammit og så er det godt vejr

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-06-03 21:30

On Fri, 30 May 2003 23:51:04 +0200, "Jon Larsen"
<jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad lavede alle de motorcykler på den fynske motorvej ??
>
>Jeg var godt nok ved at få lange "BEEP" af alle de mc'ere....

Simpelt Einstin.

Ducati Klub Danmark havde generalforsamling hos Panda MC i krarup i
week-enden.
Guzzi klubben havde også "generalforvirring" ved Helnæs ved Fåborg.
Veteranfolkene havde veterantræf på Fyn, hvor ved jeg ikke, men der
var sørme meget flot isenkram.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-06-03 21:55

On Sun, 01 Jun 2003 22:29:36 +0200, Steen Gruby
<steen.gruby@(at)gruby.dk> wrote:

Hov.

> [...]
>Guzzi klubben havde også "generalforvirring" ved Helnæs ved Fåborg.
>Veteranfolkene havde veterantræf på Fyn, hvor ved jeg ikke, men der

Jeg glemte vist Skagen Rally.
Det var vist også denne week-end.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo