test dig selv for din indre homo
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-05-03 17:09

http://www.dr.dk/p3/springud/testmand.asp

ja 40 %
Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
billiger internet med binaere grupper ? se :
http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online.asp

Fra : P.N.

Dato : 30-05-03 19:53

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> [...]
> går ud i mørket#############################
> alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
> billiger internet med binaere grupper ? se :

1000 kr for en skjorte.Tak skæbne for en bæskubber.
P.N.

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 30-05-03 23:10

Wow, fordoms-feed.

Fra : PerX ...

Dato : 31-05-03 02:12

In article <c70fdv8ufnp29f1g6n6ktd98h8ro352rs2@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> http://www.dr.dk/p3/springud/testmand.asp

Hm.. 45%? Tsk tsk - men der står noget om jeg kan lide miniskørts og det
er jo meget godt *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-05-03 03:38

On Sat, 31 May 2003 03:11:50 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <c70fdv8ufnp29f1g6n6ktd98h8ro352rs2@4ax.com>,
>chokmah@spamcop.net says...
>>
>Hm.. 45%? Tsk tsk - men der står noget om jeg kan lide miniskørts og det
>er jo meget godt *G*

jamen jeg tror ikke man kan få mindre ind 40 %

Mv.
Bo MM

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 31-05-03 05:53

In article <b497de4d2f5a9dbc1645f6eab1bd8240@free.teranews.com>, Bo M Mogensen
wrote:
> jamen jeg tror ikke man kan få mindre ind 40 %

35% ...

--
Daniel Villfrance Pedersen

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 31-05-03 06:35

> 35% ...

Jeg fik kun 30%.. men jeg går ikke i tømmerskjorter?

Fra : Chokmah

Dato : 31-05-03 15:22

On Sat, 31 May 2003 04:53:18 GMT, "Daniel V. Pedersen"
<daniel@rtfm.dk> wrote:

>35% ...

det var fans ???

jamen der bliver også stilet spørgsmål man ikke ved noget om - noget
med nogen tv programmer som jeg aldrig har set hmmm så må man jo gætte
det må være der gik galt !!!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 31-05-03 21:17

> jamen jeg tror ikke man kan få mindre ind 40 %

Tja... jeg fik da 30% og personligt anser jeg mig for at være en del mere
homo end du fremtræder som.

Her er løsningen:

1) Læg skjorten fra dig.
2) Nåh ja - man er jo mand.
3) Både og...
4) Hver er det?
5) Når mænd er værst.

Man kan faktisk få 25% ved at svare "Drenge" til spørgsmål 3.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-05-03 23:08

On Sat, 31 May 2003 22:17:06 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Tja... jeg fik da 30% og personligt anser jeg mig for at være en del mere
>homo end du fremtræder som.
>
>Her er løsningen:
>
>1) Læg skjorten fra dig.
>2) Nåh ja - man er jo mand.
>3) Både og...
>4) Hver er det?
>5) Når mænd er værst.
>
>Man kan faktisk få 25% ved at svare "Drenge" til spørgsmål 3.

yeps ....gu we om man kan komme længer ned ?

Fra : Andropov

Dato : 31-05-03 08:16

> Hm.. 45%? Tsk tsk - men der står noget om jeg kan lide miniskørts og det
> er jo meget godt *G*

Jeg er 85% lesbisk har jeg testet :)

Fra : Nette

Dato : 31-05-03 08:27

"Andropov" skrev i en meddelelse
> Jeg er 85% lesbisk har jeg testet :)

Og jeg er 50% bøsse, hvor ER det dog dejligt med nogle fordomsfulde tests.

Nette

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 31-05-03 08:36

Nette <nettesnetpost@hotmail.com> skrev:

>Og jeg er 50% bøsse, hvor ER det dog
>dejligt med nogle fordomsfulde tests.

På en måde kunne man jo godt tro at en hetero kvinde og en hetero
mand at de 2 tal skulle være ca. lige høje dem vi har testet.
Men det kan man måske ikke sige.

Fra : Andropov

Dato : 31-05-03 16:54

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message news:<3ed85938$0

> Og jeg er 50% bøsse, hvor ER det dog dejligt med nogle fordomsfulde tests.

Det kunne være sjovt at se om der er nogle lesbiske der er mere
lesbisk end jeg :) Den bliver ikke nem at slå.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-05-03 17:25

On Sat, 31 May 2003 09:26:57 +0200, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>"Andropov" skrev i en meddelelse
>
>Og jeg er 50% bøsse, hvor ER det dog dejligt med nogle fordomsfulde tests.

Saaaaaaaatans jeg er sgu mere svans ind læbe kun 35 % Gnupper og 40 %
svans men ok der var så også nogen spørgsmål om at nogte musik me
dnogen bands jeg ALDRIG HAVDE HØRT OM OM ....hmm mht til din indre
svans nete så tror jeg sgu det er en tiæbøjelighed ved selvstændige
kvinder hvorfor fatter jeg ikke men den yberlige røg sgu på 55 % :((((

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Nette

Dato : 01-06-03 21:40

"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
...hmm mht til din indre
> svans nete så tror jeg sgu det er en tiæbøjelighed ved selvstændige
> kvinder hvorfor fatter jeg ikke men den yberlige røg sgu på 55 % :((((

Og hermed ved vi så, at hun er til dyrere tøj end jeg

Nette

Fra : Andropov

Dato : 31-05-03 08:11

Men kvinderne kan også teste sig for sin indre lebbe på siden.

Fra : Nicolai

Dato : 31-05-03 12:01

Jeg er 35% bøsse og 60% lesbisk

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 31-05-03 12:14

>Jeg er 35% bøsse og 60% lesbisk

Det vil sige at du er skabs hetero.

Men hvis dit lesbisk tal havde ligget på 85-100% var der måske
især grund til mistanke :)

Fra : Nette

Dato : 31-05-03 15:06

"Nicolai" skrev i en meddelelse

> Jeg er 35% bøsse og 60% lesbisk

Hmm Nicolai, hvad siger René til det? Tror der er noget, i skal have talt om
der, du

Nette

Fra : Nicolai

Dato : 01-06-03 12:57

On Sat, 31 May 2003 16:06:18 +0200, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>Hmm Nicolai, hvad siger René til det? Tror der er noget, i skal have talt om
>der, du

I virkeligheden er vi jo ret atypiske bøsser begge to - ihvertfald
hvis typisk mener at man stemmer overns med de fordommme som testen
laves ud fra

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-06-03 17:16

[Nette | Sat, 31 May 2003 16:06:18 +0200]

>Hmm Nicolai, hvad siger René til det? Tror der er noget, i skal have talt om
>der, du

Næppe... som han har skrevet, er vi ikke særligt typiske. Jeg må dog
indrømme at jeg trods alt kom op på 45% bøsse.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 01-06-03 21:38

"Rene' Hjorth" skrev i en meddelelse
> Næppe... som han har skrevet, er vi ikke særligt typiske. Jeg må dog
> indrømme at jeg trods alt kom op på 45% bøsse.

He he, men jeg fik 50%..dvs. jeg er mere bøsse ned dig

nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-06-03 23:24

On Sun, 1 Jun 2003 22:37:34 +0200, "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com>
wrote:

>"Rene' Hjorth" skrev i en meddelelse
>

>He he, men jeg fik 50%..dvs. jeg er mere bøsse ned dig

Så nette nu skal du være ordentlig bare fordi Rene er ikke er helt som
folk er flest er der sandelig grund til at sige ned med ham !!! :)
venligts men bestemt
Bo MM

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 31-05-03 22:59

Hej Nicolai

Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

> Jeg er 35% bøsse og 60% lesbisk

Kan du ikke tælle, eller må vi ikke vide, hvad de sidste 5% er??? ,_)

Og betyder begge dele ikke "til én af samme køn som dig selv", det er så
60% af dig, der er kvinde ,-)

/Seb

> /Nicolai
> --
> http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Britta

Dato : 01-06-03 09:32

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> http://www.dr.dk/p3/springud/testmand.asp

Jeg er 30% bøsse og 65% lesbisk. Betyder det så at jeg kun er 5%
hetero? Og jeg der plejer at spole forbi de der kedelige kvinder
gnasker på kvinder scener i pornofilm. Nå, måske skyldes miseren at
jeg ikke kendte nogle af de nævnte popgrupper.

Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-06-03 14:43

On Sun, 1 Jun 2003 10:31:54 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
>>

>Jeg er 30% bøsse og 65% lesbisk. Betyder det så at jeg kun er 5%
>hetero?

som udgangspunkt tror jeg ikke man skal tage den så alvorligt - mere
som en slag joke em et strej af alvor.... fordi spørgsmålene er i
nogen samenhæng umulige at besvare efter som man ikke kender til noget
af det der spørges om ...

> Og jeg der plejer at spole forbi de der kedelige kvinder
>gnasker på kvinder scener i pornofilm.

Britta jeg troede ikke du så prono :) ?

>Nå, måske skyldes miseren at
>jeg ikke kendte nogle af de nævnte popgrupper.

netop og tv programmer !
'
Mv.
Bo MMogensen

Fra : Britta

Dato : 01-06-03 16:57

> som udgangspunkt tror jeg ikke man skal tage den så alvorligt - mere
> som en slag joke em et strej af alvor....

Jeg er da overbevist at den skal sidestilles med de mest
videnskabelige undersøgelser på området {:^0

> Britta jeg troede ikke du så prono :) ?

Ih nej. Har jeg nu røbet mig? Nå, men det der 'kvinder gnasker på
kvinder' er vel en væstenlig grund til at så meget porno er så
kedeligt - i mine øjne, i hvert tilfælde. Bo, sæt dig ned. Her kommer
en tilståelse. Homosex i pornofilm er meget mere interessant når den
er begået af mænd end når den er begået af kvinder.

> netop og tv programmer !

Jeg kender da både 'Will og Grace' og 'Når mænd er værst'

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-06-03 20:09

On Sun, 1 Jun 2003 17:57:23 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>Jeg er da overbevist at den skal sidestilles med de mest
>videnskabelige undersøgelser på området {:^0

ja man ku fristet til at tro det .... men jeg tror sgu du må gå der
fra som en skuffet kvinde !!!
man er jo begyndt at kunne spore homoer ved et bestemt gen -
son sikker på sikkert kan fjerns hvis man vil være sikker på at få
sig en normalt barn )))))

>Ih nej. Har jeg nu røbet mig?

ja for sidste hvor jeg skulle LÅNE noget af dig næhh det havde du
ikke noget af Hmmrfmm .... ? :)

>Nå, men det der 'kvinder gnasker på
>kvinder' er vel en væstenlig grund til at så meget porno er så
>kedeligt -

Gu er det så men prøv at se caligula den fedetse porno film til dato !

>i mine øjne, i hvert tilfælde. Bo, sæt dig ned. Her kommer
>en tilståelse. Homosex i pornofilm er meget mere interessant når den
>er begået af mænd end når den er begået af kvinder.

Hmm hvor fælt et skue det end måtte være så kan jeg kun give dig ret
thi der sker jo ikke noget at betydninger ved at 2 kvinder ligger og
gnupper i forhold til 2 mænd der ligger og kløjs i hianndes fæces

>Jeg kender da både 'Will og Grace' og 'Når mænd er værst'

ja det er ham der med frem med tandbørsten ikke ??

Mv.
Bo MM

Fra : Britta

Dato : 02-06-03 07:13

> man er jo begyndt at kunne spore homoer ved et bestemt gen -

Nej, er det rigtigt? Gælder det også et 'lesbisk gen'?

> son sikker på sikkert kan fjerns hvis man vil være sikker på at få
> sig en normalt barn )))))

Skulle det være nogen garanti? Hvad siger dine forældre til det? Jeg
kender nemlig en del heteromænd som ikke er særligt normale. (Skrevet
med et kærligt glimt i højre pegefinger).

> ja for sidste hvor jeg skulle LÅNE noget af dig næhh det havde du
> ikke noget af Hmmrfmm .... ? :)

Jeg har vist 6 af slagsen, men dem må du da gerne låne. De er absolut
ikke perverse, og det var vist det du spurgte efter, ikk'? Desuden,
'Film skal ses i biografen', og så kan man jo bevæge sit korpus hen
til næste sal når de kedelige scener kommer.

> Hmm hvor fælt et skue det end måtte være så kan jeg kun give dig ret
> thi der sker jo ikke noget at betydninger ved at 2 kvinder ligger og
> gnupper i forhold til 2 mænd der ligger og kløjs i hianndes fæces

Det lyder som om du har set en del af begge dele

> ja det er ham der med frem med tandbørsten ikke ??

Kasper Christensen?

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-06-03 15:03

On Mon, 2 Jun 2003 08:13:01 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>Nej, er det rigtigt? Gælder det også et 'lesbisk gen'?

sikkert .... men jeg har ikke hørt om nogen forskning i det ...da selv
læge standen har ikke fundet det besværet værd at tage det pjat
alvorligt

>Skulle det være nogen garanti? Hvad siger dine forældre til det? Jeg
>kender nemlig en del heteromænd som ikke er særligt normale. (Skrevet
>med et kærligt glimt i højre pegefinger).

jamen kære Britta man kan være nok så rabelen men man er stadigt helt
normal og ønskelg hvis bare man ikke er homo mand eller medlem af
alkaita !!!

>Jeg har vist 6 af slagsen, men dem må du da gerne låne. De er absolut
>ikke perverse, og det var vist det du spurgte efter, ikk'?

jow !

> Desuden,
>'Film skal ses i biografen', og så kan man jo bevæge sit korpus hen
>til næste sal når de kedelige scener kommer.

Nahhh....film skal sgu ses på tv mener jeg ... man kan jo ikke ryge i
biffen !

>Det lyder som om du har set en del af begge dele

så absolut både på film og onde drømme :)

>Kasper Christensen?

jeg tror det !!!

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Hype

Dato : 03-06-03 09:54

> [...]
Hvad så hvis man er 55% bøsse og 55% lesbisk?
/michael

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-03 16:18

On Tue, 3 Jun 2003 10:53:38 +0200, "Hype" <hype@mikz.dk> wrote:

>Hvad så hvis man er 55% bøsse og 55% lesbisk?
>/michael

ja så er man nok mere til det hele ind .....?
Mv.
Bo