OT: billigst til LA i juli
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-05-03 12:09

Hej gruppe

Sidder i projektkælder på Nørrebro med bøger og bærbar, mens verden
uden for vader rund i sandaler og bajere. Sender lange tanker til min
sommerferie, som nu er kommet i stand med mit nye arbejde. Tænker i
den forbindelse på, at jeg gerne vil nå at besøge min ven Ask, inden
barnet kommer (og mange ting ændreer sig). Derfor:

- Nogen der har en fornemmelse af, hvad en billig billet til LA koster
i juli?

- Nogen der ved hvor jeg skal søge?

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-05-03 12:37

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> barnet kommer (og mange ting ændreer sig). Derfor:
>
> - Nogen der har en fornemmelse af, hvad en billig billet til LA koster

British Airways kører en kampagne i øjeblikket, men juli måned er
selvfølgelig dyrest, da det koster 5700 kr. til LA. Se mere på
<http://www.britishairways.com/travel/ussoff/public/en_dk?source=special
offersdk>

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Lone Koefoed

Dato : 01-06-03 15:58

In article <80of1ksnd2.fsf@alfred.skaarup.org>,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> - Nogen der har en fornemmelse af, hvad en billig billet til LA koster
> i juli?

Jeg fik en billig billet til USA med Air Canada, men deres kampagne er
taget af plakaten igen.
I lyset af SARS-bølgen i Toronto, kan det jo være, at der kommer en igen.

Der er noget med, at Lufthansa var klart billigere end de øvrige
selskaber inden Air Canada kørte deres tilbud af.

> - Nogen der ved hvor jeg skal søge?

Kig fx på www.rejsefeber.dk, som har en fin søgefunktion.
Jeg synes også (believe it or not) at det er nemt at søge på
dsb-rejsebureaus hjemmeside.

--
Lone

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-06-03 22:52

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> Kig fx på www.rejsefeber.dk, som har en fin søgefunktion.
> Jeg synes også (believe it or not) at det er nemt at søge på
> dsb-rejsebureaus hjemmeside.

Tjah, jeg kan kun tilføje (til Janus og jer andre), at vi går ned i
vores lokale dsb-rejsebureau (Århus), stiller os op i køen og taler med
den første ledige medarbejder. Forelægger vores ønske og får en dybt
professionel og venlig behandling.
De er meget hurtigere på tasterne, end vi er derhjemme. Og de kender
nogle genveje, som vi andre ikke gør.

Vi har altid fået en god behandling og nogle rejser der matcher vores
ønsker og pengepung.

Men de enkelte medarbejdere holder ikke længe, de forsvinder ret
hurtigt, synes jeg.
Er det fordi:
1) vi har slidt dem op?
2) de er så dygtige, at de får et bedre job?

Jeg tror selv det sidste.

Så Janus: Op af kælderen og ind og få en personlig betjening (og en
positiv menneskelig oplevelse).

NB: der er sikkert andre rejsebureauer, der er gode, men det her er så
min personlige anbefaling.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen