spejle
Fra : Niels

Dato : 30-05-03 11:41

Jeg har det problem at mine 2 spejle ryster løs, der er hvor armen går over
i selve spejlrammen, det ligner en kugle der er presset ind i et
nylonstykke, der er ingen skruer eller lignende, nogen gode råd?
Niels

Fra : Armand

Dato : 30-05-03 12:32

Niels <xpetersson@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> i selve spejlrammen, det ligner en kugle der er presset ind i et
> nylonstykke, der er ingen skruer eller lignende, nogen gode råd?

Vand, vand og atter vand!

Det er givetvis sæbe fra vaskevandet eller silikone fra en shine-up spray
der smører kgleleddet i en grad så det ikke kan fastholde spejlet!

--
Armad