Briller
Fra : keldorff

Dato : 30-05-03 10:48

Hej med Jer
Jeg har et Geforce 4 ti4200 med tvout. Asus lavede engang nogle "monitor
briller" man kunne sætte til deres grafikkort. Kan man købe disse briller
til andre kort end Asus kort? På den måde får man jo en storskræm, der intet
fylder!!!

Link og evt. pris modtages med tak.

René

Fra : Zulu

Dato : 30-05-03 13:33

> [...]
> briller" man kunne sætte til deres grafikkort. Kan man købe disse briller
> til andre kort end Asus kort? På den måde får man jo en storskræm, der

De briller ASUS leverede med til deres Deluxe serie af grafikkort (som mit
gamle TNT2 3800Ultra Deluxe) engang var ikke monitorbriller, men blot nogle
"3D" briller som skiftevis lukker for højre og venstre øje som, kombineret
med en indstilling i driveren, gjorde at det så ud som om at 3D billedet kom
ud af skærmen. Effekten var sådan set god nok, men man blev meget træt i
hovedet hvis man brugte dem i længere tid.

De monitor briller du snakker er meget dyre, så vidt jeg ved. Nogen der har
et link til nogle priser?

Zulu