Andet multimedie
bentjuul 3670
Overrevet billede
Fra : Elle

Dato : 30-05-03 10:11

Hej - er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder et filter, plug-in
eller en metode til at få effekten, der kan giv en "afrevet" kant på et
billede? Jeg arbejder i PS 7.

På forhånd tak.

Elle

Fra : Frontier

Dato : 30-05-03 10:33

Hejsa :)

On Fri, 30 May 2003 11:10:40 +0200, Elle <elle@get2net.dk> wrote:

>Hej - er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder et filter, plug-in
>eller en metode til at få effekten, der kan giv en "afrevet" kant på et
>billede? Jeg arbejder i PS 7.

Extensis Photoframe 2 kan klare netop dette. Og du bestemmer selv om
den afrevne kant skal have en farve - eller være transparent.

/Frontier

Fra : Madsen

Dato : 30-05-03 11:51

Elle skrev:

> Hej - er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder et filter,
> plug-in eller en metode til at få effekten, der kan giv en
> "afrevet" kant på et billede? Jeg arbejder i PS 7.

Har du prøvet Filter > Skitser > Iturevne kanter, eller Filter >
Sketch > Torn Edges på engelsk?

Madsen.

Fra : Elle

Dato : 30-05-03 22:23

De herrer - tak for hjælpen og gode råd.

Elle

Fra : Lee

Dato : 31-05-03 09:55

> Hej - er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder et filter, plug-in
> eller en metode til at få effekten, der kan giv en "afrevet" kant på et
> billede? Jeg arbejder i PS 7.

http://thepluginsite.com/products/efgcd/index.htm her er en plugin side med
en mmasse edges, du kan lege med.

Mvh