Vejret torsdag
Fra : B4E

Dato : 28-03-01 09:27

Torsdag
Skyet med regn af og til, men i de østlige egne tørt det meste af
dagen. Jævn til hård vind fra sydøst, først på dagen endnu op til
kuling. Om aftenen og til natten fortsat regn af og til. Jævn til hård
vind fra sydøst, som efterhånden aftager og drejer mod syd, først i de
sydvestlige egne. Temp. hele døgnet mellem 2 og 5 grader.

Kilde DMI

Jeg tror mit ædelmetal bliver hjemme i garagen, så jeg er blandt
tilskuerne denne gang. (Hvem sagde kylling ?)

Hilsen biker4ever

Fra : m.grewy

Dato : 28-03-01 09:37

Ja jeg bliver også hjemme i år (suk)

Hilsen
Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-03-01 09:49

"m.grewy" <m.grewy@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg bliver også hjemme i år (suk)
>
> Hilsen
> Michael

Hvad, er der ikke fællestur fra klubhuset..? en smule kulde kan da vel ikke
holde jer tilbage

Hilsen

Morten Dahl
-vejle og med gsx-r600 der nok skal nå københavnstrup

Fra : m.grewy

Dato : 28-03-01 22:09

Det er ikke så meget kulden det er mere det vejr de har lovet (slud og regn)

Hilsen
Michael

Fra : René J.

Dato : 28-03-01 20:21

Stor hilsen og god tur til alle jer, der trodser vejret og kulden og trækker
østpå over landet for at markere Bakkeåbningen sammen med os "Kjøvenhawnere"
der bare skal trække dyret ud af den varme garage og koblings-trille en
lille times tid nordpå!

Vi ses
René
XJ 600 (og regnfrakke)

Fra : N/A

Dato : 28-03-01 11:46

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-03-01 11:46

Hvis ikke det sner en hel pelikan, og ellers fader frost holder pause det
meste af dagen.. så er jeg + kæreste på vej til Bakken torsdag...
Desuden skal vi heller ikke køre helt tilbage til Odense igen om
aftenen/natten da kærestens far og mor bor i Slagelse

Skal lige siges at vi har anskaffet os en hel del thermo-tøj til turen, så
regner ikke med at komme til at fryse da...

Lidt regn skal ikke stoppe mig da !!

MVH.

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 28-03-01 14:17

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev > Hvis ikke det sner en hel
pelikan, og ellers fader frost holder pause det
> meste af dagen.. så er jeg + kæreste på vej til Bakken torsdag...

Så mangler du bare at overbevise brormand om, at han også skal med

> Skal lige siges at vi har anskaffet os en hel del thermo-tøj til
turen, så
> regner ikke med at komme til at fryse da...

Min erfaring siger mig, at det er hænder og fødder, man først kommer til
at fryse, så sørg for at pakke dem godt ind. Det er nok også en god ide
at beregne tid til nogle pauser, hvor man får varmen igen på en
tankstation eller to, for det er trods alt også begrænset, hvor tykke
handsker man kan køre med, hvis man ikke skal miste følingen med kobling
etc. Det var forbandet koldt at hente min mc hjem fra Odense i
november, og det er i hvert fald ikke varmere nu.

--
Susanne

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-03-01 21:34

> Så mangler du bare at overbevise brormand om, at han også skal med
> xxxxxxxxxxxxxx

Tjaahhhh han trækker sq lidt på det.. meeen mon ikke når først han ser mig
sidde i dresset at han også trækker med derover
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> [...]
> etc. Det var forbandet koldt at hente min mc hjem fra Odense i
> november, og det er i hvert fald ikke varmere nu.

Tjooohhh.... Min sidste MC-tur sidste år va fra og til Arb i fredericia d.
30/11 ( eller deromkring)
og jeg havde af samme grund købt et par go'e vinterhandsker.. så det var nu
ikke så galt endda, selv om der naturligvis er længere til KBH...

Uanset hvad.. så er jeg stadig tændt på den bakke-tur i morgen....

MVH.

Fra : HL

Dato : 28-03-01 12:22

Min bliver også hjemme i år

http://www.home.worldonline.dk/fpetellus/motorcykler.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian Berggreen

Dato : 28-03-01 12:51

KYLLINGER!!!!

Saltet kan da vaskes af igen og de lover jo ikke frost, så jeg skal da
med....

Christian
VTR1000F

Fra : Janus

Dato : 28-03-01 13:32

Christian Berggreen <ccb@image.dk> skrev i en
> KYLLINGER!!!!
>
> Saltet kan da vaskes af igen og de lover jo ikke frost, så jeg skal da
> med....

kan ikke være mere enig !!!!

mvh Janus (som bor ca 5 km fra bakken ; )

Fra : Biker Mike

Dato : 28-03-01 15:26

--

Pjatmås ! der stod jo " men i de østlige egne tørt det meste af
> dagen" så lad os nu se om ikke vi er lidt heldige alligevel..

Hilsen Michael

Fra : Hans Erik

Dato : 28-03-01 15:45

Vi er også nogle Jyder der tager turen. Bakken er da bare et 'must'!

Vi ses.

AROS hilsen
Hans Erik :)
RF900R

'kyllinger skal grilles - mc'ister kører i 2-5 gr. !'

www.amck.dk

Fra : Janus

Dato : 28-03-01 15:53

det er godt nok underligt at det skulle regne imorgen himmelen er 100%
skyfrit idag over kbh. men med den vindstyrke så er vel alt muligt ;(((

Janus

Hans Erik <heecom@hotmail.com> skrev i en

Fra : HL

Dato : 28-03-01 17:42

God tur i Hård blæst 3-5 grader med slud og regnbyger .

Smiiiiiiil

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Pein

Dato : 28-03-01 19:09

B4E skrev ...

>Jeg tror mit ædelmetal bliver hjemme i garagen, så jeg er blandt
>tilskuerne denne gang. (Hvem sagde kylling ?)
>
>Hilsen biker4ever

Et flot navn til een der undlader at køre på grund af den smule vejrudsigt.

Pein
(der ser frem til at møde en stor flok _motorcyklister_ i morgen)

Fra : B4E

Dato : 29-03-01 07:53

Ja jeg er sgu pivet over cyklen

Jeg har givet næsten 350.ooo for min HD sidste år og min vintercykel
er staldet op !

Næste år stalder jeg ikke min vintercykel op før efter bakkeåbningen,
desværre har jeg pakket den væk for i år.

Biker4ever !! Jeg har kørt MC i 26 år , mindst 10.000 km hvert år,
sååååååååå jo jeg synes jeg har tjent retten til navnet

Men bortset fra det , go tur drenge, jeg håber vejret er med jer.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-03-01 19:27

> Jeg tror mit ædelmetal bliver hjemme i garagen, så jeg er blandt
> tilskuerne denne gang. (Hvem sagde kylling ?)

KYLLING !!!!

Det gjorde jeg....

M.v.h.
Thore Jensen
RF600R (der hentede den vest for Tønder i lørdags aftes - se det var koldt
< 0 grader)

Fra : Jabu

Dato : 29-03-01 06:13

"Biker4ever" Fnis!!!!!
Jabu G-MC ( Der også skider på vejret)

Fra : HL

Dato : 29-03-01 12:35

Vi ses på MalerKlemmen på søndag i høj sol og pudset krom.

Hilsen