Hvilken newsreader
Fra : Jochke

Dato : 29-05-03 23:59

Hejsa.

Hvilken newsreader kan anbefales til windows? Bruger i øjeblikket OE, men
bryder mig ikke om den måde at besvare og indsætte signatur på.

--
/Jochke
---------------------

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-05-03 01:15

In dk.edb.internet.software.mail+news, Jochke wrote:

> Hvilken newsreader kan anbefales til windows?

Ja, altså, jeg kan jo godt anbefale Xnews, men det er ikke ens
betydende med at du vil blive glad for den... Faktisk tror jeg
hellere at jeg vil anbefale Dialog: http://www.40tude.com/dialog/

> Bruger i øjeblikket OE, men bryder mig ikke om den måde at
> besvare og indsætte signatur på.

Det kan der vist rådes bod på:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Der er også noget med en Microsoft-opdatering til OE, tror jeg, som
skulle løse nogle problemer. Jeg kan ikke lige huske hvad det drejer
sig om, men det er der vel en anden der kan.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Anders Lund

Dato : 30-05-03 06:40

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote in

> Der er også noget med en Microsoft-opdatering til OE, tror jeg, som
> skulle løse nogle problemer.

De har fixet problemet med at URLs ikke bliver brudt - det virker det meste
af tiden. Og så har de fixet signatur adskilderen fra "--" til "-- ".
Signaturen ryger stadig til tops.

Jeg kan også anebefale Xnews, men jeg overvejer Dialog.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-05-03 12:34

In dk.edb.internet.software.mail+news, Jochke <ask@me.com> says...
> Hvilken newsreader kan anbefales til windows? Bruger i øjeblikket OE, men

Jeg faldt for Gravity fra første dag jeg brugte den. Den er ret KISS
(Keep It Simple Stupid).

Eneste problem med Gravity er at der ikke udvikles på den mere og nogle
funktioner er ret mangelfulde. Men det kan jeg leve med. Det er meget,
meget bedre end OE.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-05-03 13:28

Jochke wrote:

> Hvilken newsreader kan anbefales til windows? Bruger i øjeblikket OE, men
> bryder mig ikke om den måde at besvare og indsætte signatur på.

Tja, jeg sværger til Netscape 4.75.

Tre ting som er lidt skod:
Den kan ikke samle opdelte beskeder i fx dk.binaer.musik.
Den kan ikke indstilles til at IE bliver browseren der skal åbnes, når
man trykker på et link.
Den er lidt ustabil i win98DK. I win98(eng) er der ingen problemer.

Alle tre dele kan jeg dog leve med.

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-05-03 14:14

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-05-03 14:36

In dk.edb.internet.software.mail+news, Christian Bohr-Halling
wrote:

> Ellers er Operas M2 (Opera 7) også ved at være hæderlig.

Hvad er forklaringen i øvrigt på det navn (M2)? Det forvirrede mig
ret meget første gang jeg så det.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-05-03 18:35

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> posting:

>Hvad er forklaringen i øvrigt på det navn (M2)? Det forvirrede mig

Et bud: "Mail 2", da
- er et brud med den tidligere noget tynde postfunktion i Opera
- det er en anden måde at håndtere post på i forhold til andre
klienter
(http://www.opera.com/support/tutorials/opera/m2/start/?test=pop)

--
What is life, except excuse for death,