Rygbestyter!
Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 29-05-03 21:32

Jeg er på jagt efter en rygbeskytter til min kæreste, og kom i den
forbindelse til at tænke på de beskyttere der har været diskuteret/solgt her
i gruppen. Var det ikke UFO eller sådan noget de hed?
Kan de anbefales?
Er der nogen der har erfaring med om der findes en størrelse der passer til
en pige på 165cm/50kg?
Hvem er det der sælger dem og hvad er prisen?

Mvh.
Jens
RD

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 29-05-03 21:35

Så kan jeg lære at stave...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-05-03 22:44

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:
> Så kan jeg lære at stave...

Den danske sprog er en svær en

Søren Lindholt har eller kan skaffe en Inzise rygbeskytter i en størrelse
der ikke er for stor. Min søn på 13 og jeg selv kører med Inzise og er meget
tilfreds. Koster omkring kr. 400,-
Ellers kan Knox Touring anbefales
http://www.kjmotorcykler.dk/chrashprotektion.htm
Min kone kører med en sådan og den fås også i mindre størrelser.
Kommer I forbi Århus, er I velkommen til at kigge ind og prøve begge
modeller.

Allan Bojesen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 30-05-03 13:15

Allan Bojesen wrote:

> Den danske sprog er en svær en
>
> Søren Lindholt har eller kan skaffe en Inzise rygbeskytter i en

Jep, skriv til mig, jeg sender til dig... de små str. er på lager...

--
Søren
ryg@motortosse.dk

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 31-05-03 10:15

Søren Lindholt wrote:
> Jep, skriv til mig, jeg sender til dig... de små str. er på lager...

Har jeg prøvet men fik mailen retur:

Unknown user: lindholt@person.dk

Original message follows.
From: "Jens Blaabjerg" <jens@blaabjerg.net>
To: <ryg@motortosse.dk>
Subject: Rygbeskytter!
Date: Fri, 30 May 2003 22:47:36 +0200

Fra : Armand

Dato : 30-05-03 10:03

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) <xxx@blaabjerg.net>
skrev i en news:f9uBa.79$fR5.45@news.get2net.dk...
> Så kan jeg lære at stave...

Så burde du også kunne lære at slette indlæg (á: under "meddelese" i OE)!

--
Armand.

Fra : Bikegrrl

Dato : 30-05-03 10:27

"Jens Blaabjerg \(replace xxx with newsgroup to reply\)"
<xxx@blaabjerg.net> wrote in news:d7uBa.78$QO5.70@news.get2net.dk:

KLIP
> Er der nogen der har erfaring med om der findes en størrelse der passer
> til en pige på 165cm/50kg?
KLIP

Jeg har en Dainese Ergonomic Protection som jeg er meget glad for. Den
sidder rigtig godt, har et bevægeligt "led" over lænden, så man ikke er
totalt stiv, og så kan den være under en læderdragt. Min er str. medium og
jeg er ca. nævnte størrelse. Så vidt jeg husker kostede den omkring 700,-
.... måske lidt dyrt, men man skal tænke på komfort og pasform, ellers får
man den ikke brugt!

Hilsner
Trine
R6

Fra : Armand

Dato : 30-05-03 11:00

Hein Gericke har nogle af den blødere skum-slags på restsalg for tiden:
200,- !
Varemærket er "Hi-protec", og en af de fysisk mindre piger har netop fået
sig én foræret af forældrene, så de findes også i mindre str. !

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-05-03 14:00

"Bikegrrl" <dortetrine@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg er ca. nævnte størrelse. Så vidt jeg husker kostede den omkring 700,-
> ... måske lidt dyrt, men man skal tænke på komfort og pasform, ellers får
> man den ikke brugt!

Netop derfor er Insize of Ufo godt, da rygstykket er aftagbart/vaskbart, den
er med mange led og den sidder altid hvor den skal pga. skulderstropper og
indbygget nyrebælte.

Rittig