ZXR 750
Fra : Christian Knudsen

Dato : 29-05-03 20:21

Hej NG

Jeg har siddet og kigget lidt i mc-revyen og andre steder, og er meget
facineret af ZXR 750. Synes den er mega flot. en af de flotteste motorcykler
der nogensinde er lavet.
Men når man kigger i mc-revyen fra 91 til 92, tager den 22 kilo på (185 -
207) ?!?! - Hvor kom de lige fra?? Ok, jeg ved godt at mc-revyen er spækket
med fejl, men tanken er på 24 liter, så de kan ikke engang bare have fyldt
den op.

Hvor meget vejer den sådan en ZXR ?? (400'eren er jeg ligeglad med Armand)

mvmch
christian

Fra : Daniel Rasmussen

Dato : 29-05-03 21:30

"Christian Knudsen" <s001400@student.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> den op.
>
> Hvor meget vejer den sådan en ZXR ?? (400'eren er jeg ligeglad med Armand)

Hej Christian,

Du kan da ikke allerede være blevet træt af FZR'en??? Du har jo kun kørt på
den en måned eller så! Men du har ret - ZXR'en er flot!

Hilsen
Daniel

Fra : Christian Knudsen

Dato : 29-05-03 22:20

"Daniel Rasmussen" <izh49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan da ikke allerede være blevet træt af FZR'en??? Du har jo kun kørt

> den en måned eller så! Men du har ret - ZXR'en er flot!

Hej Daniel

Nej, jeg er på ingen måde træt af FZR(super)R'en, men jeg har bare altid
syntes ZXR 750 var pisseflot, og havde jeg pengene, havde jeg bestemt taget
den med i betragtingerne - det er helt sikkert.
Der står en '93'er i dba i øjeblikket til 94.900. Mand, den er flot. Jeg er
ikke supervild med det pinkfarvede, men det er fuldstændig ligemeget. Formen
og kurverne er faneme flotte - så meget ved jeg bare.
Sålænge de er fra efter '91 og fremad er jeg solgt....

mvmch
christian

P.S - er der nogle herude med en ZXR 750, der har lyst til at prøve en tur
på en FZRR en dag???