Skrivning af skilte til butik via Office?
Fra : Per Sørensen

Dato : 29-05-03 16:02

Er der nogle i gruppen der har erfaring i at opbygge et skiltesystem, som er
let at anvende. Jeg forestiller mig noget ala programmet WinDesign, men den
lille virksomhed vil ikke ud at ofre en formue på et proff. program. De har
købt en Compaq PC med preinstalleret Word 2000, så hvis der er nogle der har
en ide hertil kunne det være super.

Programmet skal kunne udskrive på baggrund af en "maske" der indeholder et
billede i toppen med deres logo, og ellers 3 liniers tekst og en stor pris i
bunden. De 3 linier skulle gerne kunne autoformatereteksten så den størst
mulige font benyttes.

Med venlig hilsen

Per Sørensen

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 30-05-03 09:06

Hej Per

"Per Sørensen" <per@ss-syd.dk> wrote in message
> [...]
> bunden. De 3 linier skulle gerne kunne autoformatereteksten så den størst

--------------------
Prøv at kontakte Grafikhuset, Jacob Schäffer.
Jeg har hørt fra en af mine kunder, at han har lavet et ret smart system.

jacob@grafikhuset.dk eller tlf. 7011 0999

Jeg er ikke helt klar over, hvad det koster men det kan du evt. tale med ham
om.

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-05-03 22:24

Har du mulighed for evt. at få lavet et skilt, som man kan se, så jeg kan se
helt præcis hvad du mener. Enten lav det i ren word eller tegn det på et
stykke papir og scan det og send det enten til dk.binaer eller direkte til
mig.
Som jeg læser det, kunne det være noget med at lave et sidehoved med logo og
derefter nogle formularfelter til at taste resten i.

Kurt