vandel
Fra : Kim Ottosen

Dato : 29-05-03 12:05

Vi har tænkt på at tage en tur til Vandel og se noget ræs i weekenden, er
der nogen der ved om der er mulighed for at campere på pladsen eller måske i
nærheden?
Ligeledes ville det være dejligt hvis der var nogen kendte til en nogenlunde
"tidsplan"
Hilsen Jørgen

Fra : Torben Hansen

Dato : 29-05-03 13:08

I kan se mere på¨: www.NDCD.dk

Hilsen Torben

Fra : Per Emborg

Dato : 29-05-03 14:17

Der er ikke adgang for publikum fredag

Jeg er sku lidt spændt på hvad min MC kan på 401 meter

Forige uge kørte vi i Sindal men det var kun 200 m og jeg fik da en 6 plads
selv om jeg er noteret for 8 plads ?????? ved ikke lige hvad der er sket

Og jeg forventer bølge op af stripen :)

http://www.dotcomprik.dk/Sindal%2011.%20maj%202003/IMG_7442.JPG

--
Per Emborg

Honda X-Eleven som lige er lettet for nogen kg og med en ny udstødning som
ikke er prøvet af normal 4-2-1-2 nu 4-2-1 og fusk
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : --=Stone=--

Dato : 29-05-03 15:54

> [...]
> nærheden?
> Ligeledes ville det være dejligt hvis der var nogen kendte til en

Hvis det er den kommende week-end, kan jeg da kun forslå at i slår camp hos
Pluto Mc, som holder træf. Det er ikke ret langt fra Vandel. Citat fra
www.mctouringclub.dk :

30. maj-1. juni Pluto træf 20 års jubilæum. Konkurrencer, live bands og
pokaler. Skiltet fra vejen mellem Kolding og Billund og mellem Vejle og
Billund. MC Pluto, Rygbjergvej 39, 7183 Randbøldal. Info: 75885605 -
www.mc-pluto.dk

--
Steen
CB1100F/R 85' Street Fighter Style