Hvem var til Metallica VIP release party i~
Fra : Leon Jessen

Dato : 29-05-03 11:36

Hvad synes I?

--
Mvh. Leon
Mail: email@stratleonjessen.dk Fjern 'spaden'.
web: www.leonjessen.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 29-05-03 13:50

> Hvad synes I?

Det var da det fedeste i mands minde. Jeg fik talt med både Lars Ulrich og
Rob Trujillo, og har efterhånden fået signeret alle mine cd-inlays med Lars'
og Robs autografer :)

Musikken: Jeg var *heeeelt* oppe at ringe da de spillede "Some Kind of
Monster", da James en overgang growler som en anden dødsmetal sanger. Jeg
glæder mig *meget* til d. 5. juni - for udgivelsesdatoen er jo lige blevet
rykket nogle dage frem pga. helligdagen.

I Danmark er det bare så heldigt, at release-datoen er flyttet fra én
helligdag til en anden :)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.