Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Modeller
Fra : svend

Dato : 29-05-03 11:33

Jeg vil godt tage billeder med dejlige pigemodeller a'la side 9 pigen, men
hvordan kommer jeg til det ?

Hvad gør I andre ? Jeg har prøvet at annoncere på b.la. ofir men får ikke
nogen seriøse svar, der kommer kun svar fra ludere som tror det er sex jeg
søger.

Hvad gør i ?

Hilsen SB

Fra : den glade dreng

Dato : 29-05-03 12:00

hejsa

Hvad med at starte fra bunden, altså fotografere piger med tøj
få noget erfaring der, og bagefter lave en hjemmeside, som viser
hvad du kan.

Når du så kan det, så sæt dig ind reglerne omkring nøgenfotos,
og ellers find nogle steder på nettet, hvor der internetbureauer.

Vh

Per

Fra : Claus Smith

Dato : 29-05-03 13:22

Hejsa.

Kan se på din e-mail adresse at du nok ikke er nem at fange på e-mail.

Smid mig en mail, så kan jeg måske hjælpe dig noget af vejen.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk