Online shop med Emax produkter ?
Fra : Janner

Dato : 29-05-03 07:14

Nogen der er rendt på det ? Ville gerne ha' et kåbe glas til feje bladet men
vil sgu ikke gi 1295 for et Emax i danmark.

Hygge

Onkel
www.gugmc.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-03 09:41

Janner wrote:
> Nogen der er rendt på det ? Ville gerne ha' et kåbe glas til feje
> bladet men vil sgu ikke gi 1295 for et Emax i danmark.

Nej, de er svinedyre...

Skal det absolut være Ermax? Der findes jo gode alternativer.

Hos Sydfyn MC Service http://www.sydfynmcservice.dk har de MRA (tysk), som
jeg synes meget godt om. Jeg har selv købt et MRA orange Double Bubble til
min SV 650 (kan ses her:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/img.asp?f=02042003211024_b.ext&m=full ),
dog købte jeg det hos Wilhelmsen i Oeversee, http://www.motorradtechnik.de
og der skulle de, så vidt jeg husker, kun have lige godt 700,- for det (hos
Sydfyns koster det 895,-)
Du kan også prøve hos http://www.kjmotorcykler.dk , der har de et mærke, der
hedder NUVO. Jeg kender ikke selv til det, men det er også til stærkt
overkommelige priser.
Alternativt kan du kigge hos SB Fiberdesign http://www.sbfiberdesign.com ,
han har også en hel del, igen til overkommelige priser. Jeg ved dog ikke,
hvilket mærke det er, men det kan du jo spørge ham om.

Det var så lige et par af de danske... hvis du vil udenlands, kan du evt.
prøve M&P http://www.mandp.co.uk/ , de har en herlig røvfuld ting og sager,
blandt andet også Ermax. Deres online katalog-system synes jeg ikke virker
helt efter hensigten, men man kan jo altid maile til dem ang. specifikke
spørgsmål. Det har jeg da selv gjort, og de er rimeligt flinke.

Et andet ret interessant sted er dette: http://www.hammerit.net/ fra
Sydafrika. De har en del interessante windscreens, blandt andet nogle i
skrappe fluorescerende farver. Jeg har selv overvejet at købe en
kåbeunderdel til min SV'er hos dem. De er ikke slemt dyre, men der er
naturligvis fragt og importafgift (25%), man lige skal tage med også. Men er
man flere der skal have, kan man jo deles om fragten. Tag i hvert fald et
kig, de har spændende produkter.

Håber, du kan bruge det til noget...

Mvh
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Janner

Dato : 29-05-03 17:19

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message

> Nej, de er svinedyre...
>
> Skal det absolut være Ermax? Der findes jo gode alternativer.

Hej,

Takker for de fine link , har lige nu et originalt Honda glas i højere model
.... mmm egentligt ok meeen *S*

Kender godt MRA ... og Fabbri og hvad de ellers hedder , men det er nu noget
over Emax det virker bare den her tand mere lækkert *S* må nok lede videre
eller krype til korset og betale de 1295 he he

Hygge

Jan

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-03 20:50

Janner wrote:
> [...]
> nu noget over Emax det virker bare den her tand mere lækkert *S* må
> nok lede videre eller krype til korset og betale de 1295 he he

Du kan jo stadig prøve M&P, da de jo også har Ermax... de burde være
billigere end herhjemme, men jeg ved ikke om besparelsen bliver ædt op i
fragtomkostninger...

Fra : Janner

Dato : 30-05-03 10:50

> Du kan jo stadig prøve M&P, da de jo også har Ermax... de burde være
> billigere end herhjemme, men jeg ved ikke om besparelsen bliver ædt op i
> fragtomkostninger...

Søger man på Emax i deres online katalog findes der ingen glas til en CBR929
af mærket Emax .... Men hvis der skulle være en pris eller bestillings
nummer i deres 2003 katalog hører jeg gerne derom *S*

Hygge

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-05-03 10:25

Janner wrote:
> Nogen der er rendt på det ? Ville gerne ha' et kåbe glas til feje
> bladet men vil sgu ikke gi 1295 for et Emax i danmark.
>
> Hygge
>
> Onkel

Hej Jan

Prøv hos http://www.kjmotorcykler.dk , han har en del fede ting! Bla.
Iridium kåbeglas!

Hvis ikke han har det du søger på siden, så skriv til ham og hør!

MVH Mads Stetter