Reset af Triplex TI4200 ?
Fra : Benjamin Wivel

Dato : 28-05-03 23:12

Hej Grp

Jeg er kommet til at rode med indstillingerne i mit grafikkort under forsøg
med OC.

Er det muligt at resette sit grafikkort? Sådan helt tilbage til
fabriksindstillingerne. Jeg har også reinstalleret hele XP, med det har ikke
hjulpet.

Problemet er at det hakker unødigt i CS. Der er pludselig en max fps grænse
på 50 fps! Det gælder kun for OpenGL da det kører fint i UT2003.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 29-05-03 09:05

"Benjamin Wivel" <SLET_MIG_ruben@tumpe.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det muligt at resette sit grafikkort? Sådan helt tilbage til
> fabriksindstillingerne. Jeg har også reinstalleret hele XP, med det har

Du har vel opdateret bios'en på det. Ved at installere coolbits eller hvad
du nu har brugt, så kan du jo ændre core og ram hastighederne tilbage til
hvad de var og bede den om at huske disse ved genstart. Det skulle da virke,
og det er vel også sådan du har gjort til at starte med.

Mvh
Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-05-03 09:15

On Thu, 29 May 2003 00:11:53 +0200, Benjamin Wivel wrote:

> Er det muligt at resette sit grafikkort? Sådan helt tilbage til
> fabriksindstillingerne. Jeg har også reinstalleret hele XP, med det har ikke
> hjulpet.

Så længe du ikke har flashet BIOS'en på grafikkortet med en nyere eller
hacket version, så skal en frisk installation til af dit OS.

> Problemet er at det hakker unødigt i CS.

Har du pillet ved AGP aperture size i bundkortets BIOS?

> Der er pludselig en max fps grænse
> på 50 fps!

Tror du så ikke det er et CS problem? Prøv at søg på 50 fps + CS.

>Det gælder kun for OpenGL da det kører fint i UT2003.

Fint.

--
Lars