Fyldte pebre
Fra : zcully

Dato : 28-05-03 21:04

Jeg har en "vild" ide om at jeg vil lave nogle fyldte grønne/røde pebre
imorgen. Nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan komme i.
Havde selv forestillet mig noget oksekød blandet med et eller andet og ost
ovenpå også i ovnen.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe lidt.

/Zcully

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-05-03 21:08

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> writes:

> [...]
> imorgen. Nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan komme i.
> Havde selv forestillet mig noget oksekød blandet med et eller andet og ost

Jeg ville bruge hakket oksekød blandet med enten ris eller bulgur og
nogle porrer/forårsløg og tomater, hvidløg og andre krydderier. Det
synes jeg i hvert fald smager godt.

Det smager også godt i squash, når de nu om nogle måneder er i
overflod.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : ram2

Dato : 28-05-03 21:12

"zcully" skrev d. 28-05-03 21:04 dette indlæg :
> Jeg har en "vild" ide om at jeg vil lave nogle fyldte grønne/røde
pebre
> imorgen.

Jeg kan anbefale dig at kigge på denne adresse.

http://www.dk-kogebogen.dk/forside.php

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : zcully

Dato : 28-05-03 22:36

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> wrote in message
> pebre
>
> Jeg kan anbefale dig at kigge på denne adresse.

> [...]

Hvor henne på siden??

/Zcully

Fra : ram2

Dato : 28-05-03 22:50

"zcully" skrev d. 28-05-03 22:36 dette indlæg :

> Hvor henne på siden??

Når du har åbnet http://www.dk-kogebogen.dk/forside.php
kan du ovre til venstre se et felt der hedder "søg på navn". Der klikker
du. Derefter fremkommer et felt, hvori du skriver "raclet" og du klikker
derefter på feltet ved siden af, hvor der står søg. Og vupti, så er der
9 opskrifter med Raclet.

God luck

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : ram2

Dato : 28-05-03 22:54

"zcully" skrev d. 28-05-03 22:36 dette indlæg :
> Hvor henne på siden??

Undskyld zcully. Jeg blandede dig sammen med en anden. Men
fremgangsmåden er den samme, du skal selvfølgelig blot skrive "fyldte
peber". Der kommer 3 opskrifter.

Jeg beklager endnu engang sammenblandingen.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/