Skærme
Fijala 3554
Nr.2 LG skærm F900P også sløret/uskarp!!
Fra : L.Funch

Dato : 28-05-03 19:30

Hej alle sammen.

Nu ved jeg snart ikke hvad jeg gør, nu har jeg fået byttet den første skærm
jeg havde fordi at den var sløret/uskarp og den skærm jeg så har fået er
også uskarp, det er ikke kun min vudering men også flere andres.

Er der nogle andre der har kendskab til den skærm, og som har samme problem.
Normalt ville jeg da mene at det skulle være et ok mærke.

Jeg mener da heller ikke at det er normalt at man har Lys stående på 0 ud af
100 og Kontrast på 86 ud af 100.

Det er faktisk så galt at man efter ca. 15 min får ondt i hovedt!

Håber at nogen kan hjælpe mig.

Mvh.
Lars Funch.

Fra : Carsten G Laursen

Dato : 28-05-03 20:56

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> 100 og Kontrast på 86 ud af 100.
>
> Det er faktisk så galt at man efter ca. 15 min får ondt i hovedt!

Hvad for et grafikkort har du ???
Jeg har før været ude for at det var grafikkort det var galt med

mvh

Carsten

Fra : L.Funch

Dato : 29-05-03 12:14

> Hvad for et grafikkort har du ???
> Jeg har før været ude for at det var grafikkort det var galt med
>
> mvh
>
> Carsten

Hej Carsten.

Mit grafikkort er et GF4 Ti4200, men jeg tror ikke at det er det da billedet
er pænt nok med en 17" skærm.

Mvh.
L.Funch

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-05-03 23:57

L.Funch (l.funch@tdcadsl.dk) skrev følgende:

> Hej Carsten.
>
> Mit grafikkort er et GF4 Ti4200, men jeg tror ikke at det er det da
> billedet er pænt nok med en 17" skærm.

Prøv at sætte opløsningen til det som du kørte 17"'eren på. Hvis den er
skarp der, er det dit grafikkort, der ikke kan vise den høje opløsning
tilfredsstillende. Du kan også prøve at sætte opdateringshastigheden til
noget andet. Det højeste skærmen kan køre er ikke nødvendigvis det
bedste.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : L.Funch

Dato : 30-05-03 19:42

> [...]
> tilfredsstillende. Du kan også prøve at sætte opdateringshastigheden til
> noget andet. Det højeste skærmen kan køre er ikke nødvendigvis det

Hej Martin.

Jeg har prøvet begge dele til hudløshed, dele af skærmen kan jeg godt få
skarp men ca. halvdelen af den venstre side er helt galt.

Mvh.
L.Funch