QuarkXpress og Word
Fra : Per Madsen

Dato : 27-03-01 20:25

Jeg ny med QuarkXpress(Version 4.04 UK) så I må undskylde hvis jeg spørger
dumt men: Hvordan åbner jeg en Word-fil i QuarkXpress. Når jeg vælger "Open"
kan jeg ikke se mine Word-filer. Er det fordi de ikke kan åbnes/importeres
til/i QuarkXpress.

Mvh
Per

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 28-03-01 10:55

permand@private.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>"Open"
>kan jeg ikke se mine Word-filer. Er det fordi de ikke kan åbnes/importeres

Nope. Men "open" er til at åbne quark-dokumenter. Du skal i stedet
importere tekst til et tekstfelt. Hvis nu f.eks. kreerer et tekstfelt,
anbringer markøren inde i feltet og trykker æble-h, så får du lov at smide
din wordfil ind.
Men med al tænkelig respekt, så synes jeg du skulle overveje at bruge
manualen som go'nat-læsning i et par dage.... ellers får du helt sikkert
flere problemer

Mvh Ben