Rester af lim på tanken fra tankpad
Fra : Michael Linde-Hansen

Dato : 27-03-01 22:06

Hejsa NG

Hvordan fjerner jeg lim som sidder på tanken efter en gammel gummi tankpad?
Jeg har prøvet næsten alt....

Michael
(Nybagt ZX6R ejer og MEGET tilfreds)

Fra : RacingBabe

Dato : 28-03-01 08:19

> Hvordan fjerner jeg lim som sidder på tanken efter en gammel gummi
tankpad?
> Jeg har prøvet næsten alt....
---SNIP---

Har du også prøvet Isopropyl Alkohol (kan købes i Matas)????

Med venlig hilsen

Jeanne Maria Fjorback
SV650S

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-03-01 08:34

"Michael Linde-Hansen" <linde@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Hvordan fjerner jeg lim som sidder på tanken efter en gammel gummi
tankpad?
> Jeg har prøvet næsten alt....

Har du prøvet sandpapir? gerne en rigtig grov en

nå ikke? Så prøv med tommeltotten, det virker sku næsten altid omend den
bliver lidt øm..

Hilsen

Morten Dahl

--
- Forget 911, I dial .357
- Trespassers will be shot,

Fra : B4E

Dato : 28-03-01 09:23

Prøv at varme limen op med en hårtørrer, og brug så lidt renset bezin
på en klud, Så stryger det af.

Men pas på ikke at varme malingen af

Hilsen Biker4ever

Fra : Biker Mike

Dato : 28-03-01 15:21

Hvordan fjerner jeg lim som sidder på tanken efter en gammel gummi tankpad?
> Jeg har prøvet næsten alt....
>

> Michael
> (Nybagt ZX6R ejer og MEGET tilfreds)

Det gælder om ikke at tørre limen ud med opløsningsmidler, som det sker med
nogle limtyper som udvikler en hård skal når de udtørrer, Det som jeg selv
syntes er bedst er at opløse den med et fedtstof, som ex mad olie, og så
gnuppe, gnuppe, gnuppe, med små cirkelrunde bevægelser med snippen af en
klud til det slipper, og så skader det heller ikke lakken, i hvetrefald ikke
hvis man bagefter vasker tanken med en autoshampoo.

Hilsen Michael

Fra : Michael Linde-Hansen

Dato : 29-03-01 08:24

1000 tak for alle Jeres svar. Jeg vil straks prøve......