Bare til eftertanke
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 28-05-03 14:47

Fra : Socketd

Dato : 28-05-03 15:32

On Wed, 28 May 2003 15:47:15 +0200
"Bjarne Østergård" <boe@gigasoft.dk> wrote:

> http://www.crn.dk/index.php?page=news:show,id=6878

Ja det var så det 8'ende indlæg (på 14 dage) som direkte eller indirekte
omhandler PC Finder. Hvad er dit mål?

1. At vi alle køber dit program, eller
2. At der bliver oprettet dk.edb.sikkerhed.pc-finder ?

mvh
socketd

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 28-05-03 17:14

Socketd wrote:
> Hvad er dit mål?

At alle skifter til en newsreader, hvor man kan ignorere en tråd bare ved at
trykke på I-tasten. Det kan KNode i øvrigt.

Lars.

--
Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-05-03 18:01

> ved at trykke på I-tasten. Det kan KNode i øvrigt.

tak for tippet..

--
regards, Peter Larsen

Fra : Kasper Dupont

Dato : 28-05-03 22:50

Lars Dybdahl wrote:

> At alle skifter til en newsreader, hvor man kan ignorere en tråd bare ved at
> trykke på I-tasten. Det kan KNode i øvrigt.

Det kan man også i netscape, der er det bare k man skal trykke på i stedet.
Tilsvarende features findes i enhver newsreader med respekt for sig selv.
Rent faktisk bliver den pågældende feature foreslået i RFC 1036:

This allows conversations within a newsgroup to be kept together,
and potentially users might shut off entire conversations without
unsubscribing to a newsgroup.

for(_=52;_;(_%5)||(_/=5),(_%5)&&(_-=2))putchar(_);

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-05-03 12:58

Socketd wrote:

> 2. At der bliver oprettet dk.edb.sikkerhed.pc-finder ?

dk.edb.falsk-sikkerhed?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kasper Dupont

Dato : 29-05-03 13:37

Thomas Strandtoft wrote:

> dk.edb.falsk-sikkerhed?

Burde den ikke hedde dk.edb.sikkerhed.falsk?

for(_=52;_;(_%5)||(_/=5),(_%5)&&(_-=2))putchar(_);

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 28-05-03 20:36

In article <3ed4bde3$0$13200$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Bjarne Østergård wrote:
> http://www.crn.dk/index.php?page=news:show,id=6878

Interessant, har du tænkt dig at søge stillingen som "en
udfarende telemarketingsælger"?

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 28-05-03 23:57

"Christian" == Christian E Lysel <news.sunsite.dk@spindelnet.dk> writes:

> Interessant, har du tænkt dig at søge stillingen som "en
> udfarende telemarketingsælger"?

Mon ikke snarere det betyder at PC-forhandlerne burde investere i en
bedrte sikring af deres lagre. Bjarnes produkt er næppe anvendeligt i
en engros situation.

Derudover kan det vel også konkluderes at CRN har en journalist, der
måske nok er god til at skrive, men ikke ved så meget om det han
skriver om. Personligt ville jeg ikke mene at der er ret mange
pensionsselskaber der forsikrer varelagre, medmindre de også driver en
forsikringsvirksomhed, og i det tilfælde er det nok mest naturligt at
omtale dem som forsikringsselskaber.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>