Reboot under 3D-spil??
Fra : J-Dub

Dato : 28-05-03 13:53

Hej NG!

Når jeg spiller 3D-spil (GTA3 eller Delta Force Black Hawk Down) "låser" min
computer sig i ca 15 sek, hvorefter den rebooter. Det gør den stort set
altid når jeg spiller de 2 førnævnte spil, men det er forskelligt hvornår
den gør det. Det kan være efter 2 min, eller efter 45 min...

Den har sjovt nok aldrig problemer med at køre MOH Spearhead??

Jeg har prøvet 3-4 Nvidia drivere, men det hjælper ikke, kan nogle hjælpe
mig?

Min computer er sådan en:
PalitDaytona GeForce 3 Ti200 m. 128 DDR-Ram
1,8 GHz Athlon
256 Mb Ram

Med venlig hilsen Jesper Hansen

Fra : Lars Dahl

Dato : 28-05-03 19:31

Hmm kan ikke sie så meget end at jeg havde samme problem med selvsamme
grafikkort.

Efter jeg skiftede dette ud har der ingen problemer været.

Hvilket bundkort har du?

-Lars

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-05-03 14:38

Alt hvad jeg ved om den, er det her:
http://www.inter-data.dk/mycom/show.asp?nr=82&Submit=Vis+info

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-05-03 16:07

Kan det have betydning at jeg ikke har installeret XP Service Pack 1??